Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Louis Vuitton...αγαπημένες τσάντες!







 
Αγαπημένο από όλες τις γυναίκες;;Ναι είναι αγαπημένο από όλες τις γυναίκες.Για ποιό πράγμα άραγε να μιλάω;;;Δεν είναι άλλο από το γνωστό μονόγραμμα LV από τον οίκο Louis Vuitton...


Πόσες φορές κορίτσια ονειρευόμασταν να αποκτήσουμε  μια τσάντα με το μονόγραμμα LV;;;Εγώ πάντως πάρα πολλές φορές έχω ονειρευτεί να αποκτήσω μια τέτοια τσάντα (και μετά βέβαια ξυπνάω).Σαν άνθρωπος και εγώ έχω μια λατρεία στις τσάντες ~και ειδικότερα στις μεγάλες τσάντες~ αλλά και γενικότερα στα αξεσουάρ...Μια αγαπημένη μου τσάντα από Louis Vuitton είναι η 


όπου φυσικά είχα ονειρευτεί και το αντίστοιχο πορτοφόλι για αυτή την τσάντα για να ταιριάζουν μεταξύ τους!





Εννοείτε βέβαια ότι είναι πολλές ακόμη οι τσάντες που μου αρέσουν από αυτόν τον οίκο!Τι λέτε να σας τις δείξω;;
Ας τις δούμε λοιπόν:





































Ο οίκος Louis Vuitton έχει δημιυργήσει και πολύ όμορφα αξεσουάρ όπως για παράδειγμα μπρελόκ,κλειδοθήκη,πορτοφόλια,κασκόλ,θήκες για ipad και πολλά άλλα....
Σκέφτηκα λοιπόν να σας δείξω και κάποια από αυτά τα αξεσουάρ που μου αρέσουν πολύ!



















Αχχχχ βλέποντας όλες αυτές τις φωτογραφίες τα ερωτεύτηκα ακόμη περισσότερο!
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ και τα αθλητικά παπούτσια που βλέπετε στις δύο τελευταίες εικόνες.
Θα χαρώ πάρα πολύ να μου πείτε αν σας αρέσουν οι τσάντες και τα αξεσουάρ από Louis Vuitton,και βέβαια θα χαρώ πάρα πολύ να μου πείτε με κάποιο σχόλιό σας ποιό από τα παραπάνω σας αρέσει και φυσικά οτιδήποτε άλλο θελήσετε.

Θα τα πούμε ξανά πολύ σύντομα,ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτησή μου,
σας φιλώ
Μάρω 



8 σχόλια:

  1. Δεν ήξερα ότι είχε και αθλητικά παπούτσια! Θα μου πεις, γιατί όχι? Ωραίο post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι ολα φανταστικα! αλλα δυστυχως απλησιαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τις λατρευω τις louis vuitton...αλλα ειναι τοσο ακριβες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστηχώς είναι πανάκριβες!!!Αλλά μπορούμε να τις ονειρευόμαστε!!!!!

      Διαγραφή