Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Πως να Οργανώσω τα καλλυντικά μου?Ιδέες οργάνωσης και διακόσμησης!!

Γειά σας κορίτσια μου!!!
Σήμερα προσπαθούσα να σημαζέψω τα καλλυντικά μου και προσπαθούσα να βρω ιδέες για να αλλάξω την διακόσμηση στο δωμάτιό μου αλλά και ιδέες για το πως μπορώ να οργανώσω τα καλλυντικά μου!Εκεί λοιπόν που έψαχνα σκέφτηκα να κάνω ένα νέο post για να σας δείξω διάφορους τρόπους οργάνωσεις των καλλυντικών!
Ας αρχίσουμε λοιπόν με τις παρακάτω προτάσεις!!




Αποθήκευση των καλλυντικών μας σε συρτάρια!Πολύ όμορφες ιδέες οργάνωσης.





Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για τα πινέλα μας έτσι ώστε να φαίνονται πολύ όμορφα και τακτοποιημένα?





Άλλη μια πρόταση που μου άρεσε πολύ και πιστεύω ότι δεν κοστίζει τίποτα είναι η επόμενη!












Αυτή η συρταριέρα μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ γιατί μπορώ να οργανώσω πολύ καλά τα καλλυντικά μου,μπορώ να οργανώσω τα καλλυντικά ανα κατηγορία σε κάθε συρτάρι,πχ στο πρώτο συρτάρι τα Foundation και τα primer στο δεύτερο πουδρες και ρουζ κλπ.Θέλω πολύ να καταφέρω να αγοράσω αυτήν την συρταριέρα που πιστεύω ότι σε πολλές κοπέλες αρέσει μιας και την έχουμε πετύχει σε video ''My make up collection'' που έχουν παρουσιάσει πολλές beauty youtubers περισσότερο του εξωτερικού στο youtube.


Και να μια πρόταση για το πως μπορείτε να οργανώσετε τα βερνίκια νυχιών ειδικά στην περίπτωση που έχετε λίγα και κάποιες προτάσεις αν έχετε περισσότερα!!!








Αυτά από εμένα θα τα πούμε σύντομα!Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες που σας πρότεινα και που μου άρεσαν και εμένα πολύ!Θα περιμένω τα σχόλια σας να μου πείτε αν σας άρεσαν αυτές οι ιδέες!

Φιλιά
Μάρω!












30 σχόλια:

  1. Πόλυ όμορφες προτάσεις....Ψάχνω και εγώ αυτό το καιρό να κάνω κάποιες αλλάγες στο δωμάτιο μου και μου έδωσες πολύ ωραιές ιδέες για το καινούργιο μου μπουντουάρ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που πήρες κάποιες ιδέες.Ελπίζω να φτιάξεις το μπουντουαρ που ονειρεύεσε!!!

      Διαγραφή
  2. αχχχχχχχ τι όμορφες προτάσεις!!μακάρι οι θήκες οι ακρυλικές να ήταν πιο οικονομικες!!!Είναι πανέμορφες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!Θα συμφωνήσω απόλυτα για τις θήκες εγώ ψάχνω να βρώ στο e-bay καμιά πιο οικονομική!!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα τόσο ωραία! Η μόνη μου ένσταση είναι ότι αν τα πινέλα είναι σε ανοιχτά βάζα θα μαζεύουν σκόνη και μικρόβια και δεν ξέρω κατά πόσο είναι υγιεινό αυτό! Είναι όμως τόσο όμορφα να τα βλέπεις!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!!Εγώ προτιμώ να έχω τα πινέλα που χρησιμοποιώ περισσότερο σε ένα κουτί για πινέλα για να μην μαζεύουν σκόνη και κάποια πινέλα που δεν χρησιμοποιώ συχνά τα έχω σε τέτοια βαζάκια για διακόσμηση!!!!Έχω σκεφτεί πολλές φορές το θέμα της σκόνης!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολυ καλες ιδεες και πολυ ομορφες φωτο!!! :)

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ανάρτηση!!! Πάνω στην ώρα που ψάχνω κι εγώ τρόπους για να οργανώσω τα καλλυντικά μου αλλά να φαίνονται και όμορφα!!!
    Καλέ πόσα chanel μανό!;;;; Έμεινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα αναρωτιέμε ποιά είναι η τυχερή που έχει τόσα πολλά Channel μανό!Χιχι!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτησή μου και πήρες κάποιες ιδέες!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία ανάρτηση! Ωραίες ιδέες και φωτογραφίες! Εγώ βέβαια θα ήθελα το περιεχόμενο όλων αυτών των θηκών και ας μην έχω που να τα βάλω και πως να τα οργανώσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Σωστή Μαρία μου και εγώ θα ήθελα το περιεχόμενο!!!!!!!Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτησή μου!!!!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Αχ τελεια αναρτηση Μαρω μου μπραβο, τελειες προτασεις...ειδικα η πρωτη φωτογραφια ειναι υπεροχη και η τελευταια μου αρεσει πολυ και μου δωσες ιδεα για κατι τετοιο, φιλακια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να είσαι καλά!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. η πρωτη και η τελευταια ειναι σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες ιδέες!!!! μακάρι να είχα τον χώρο να έχω την συλλογή μου οργανωμένη όπως θα ήθελα αλλά προς το παρόν δυστυχώς περιορίζεται σε ένα μεγάλο συρτάρι της ντουλάπας... έρχεται όμως μετακόμιση οπότε κάτι θα γίνει!!! Πολύ πολύ όμορφο ποστ!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αννα μου!!!!Εγώ να σου πώ την αλήθεια έχω χώρο για τα καλλυντικά αλλά θα ήθελα μεγαλύτερη ντουλάπα!!!!!Χιχι!!Ελπίζω με την μετακόμιση να έχεις πάρα πολύ χώρο!!!!!!!Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίες ιδέες! Μου άρεσε η δεύτερη και η ένατη αλλά πολύ θα ήθελα να έχω όλο το μπάνιο και τα ράφια της πρώτης εικόνας! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχες οι ιδέες, είμαι και σε εποχή που ετοιμάζω τεράστιες αλλαγές στο δωμάτιο μου οπότε πραγματικά το χάρηκα το post. Η πρώτη εικόνα, βέβαια, μου άρεσε περισσότερο!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι ιδέες!!Η πρώτη εικόνα μου άρεσε και εμένα πάρα πολύ!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Φοβερές ιδέες... ειδικά το τελευταίο με τα μανό το έχω δει πολλές φορές και μου αρέσει πάρα πολύ ... θέλω κάποια στιγμή να το φτιάξω και εγώ να βάζω τα βερνίκια μου.....

    Αν θέλεις μπορείς να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό της σελίδας μου και να μπεις σε κλήρωση για να κερδίσεις 5 προϊόντα της επιλογής σου από τις εταιρίες BEAUTYLINE k' ESSENCE!!
    >http://www.beautyandmorebychristina.com/blog/festival2013-giveaway/

    Φιλάκια , Χριστίνα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι ιδέες!!!!!!!!!!Ήδη πήρα μέρος στον διαγωνισμό σου!!!!!!!!Πολύ ωραίος διαγωνισμός!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολυ καλες οι προτασεις...περιμενουμε σε καποιο post σου να δουμε πως εσυ εχεις οργανωσει στον προσωπικο σου χωρο τα καλλυντικα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Cate μου!Ωραία η ιδέα σου!Έχω να κάνω κάτι αλλαγές ακόμη στον τρόπο που οργανώνω τα καλλυντικά μου αλλά μόλις τελειώσω τις αλλαγές θα το φτιάξω το post να μου πείτε την γνώμη σας!!!!!Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Wowwwww! Your makeup collection is so amazing! i'm jealous!
    I just followed your blog right now and it would mean so much to me if you looked at my blog and followed me back too. :) x
    www.theprettylilthingsblog.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή