Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Το δικό μου βραβείο Liebster award!!!!!!!!!!!












   



Γειά σας κορίτσια!!!Ελπίζω όλες να είστε τέλεια,χαμογελαστές και να περνάτε super.
Σήμερα είχα την τιμή και την απεριόριστη χαρά να παραλάβω ένα super βραβείο για το blog μου!!!Είναι πραγματικά απεριόριστη τιμή για εμένα από τις πρώτες μέρες δημιουργίας του Blog μου να παραλαμβάνω αυτό το βραβείο  και αυτό μου δίνει πάρα πολύ δύναμη να κάνω το blog μου ακόμη καλύτερο και φυσικά να δημοσιεύω post με ότι και αν μου ζητήσετε!!!
Φυσικά για αυτό το βραβείο θα πρέπει να ευχαριστήσω την πάρα πολύ γλυκιά Angie Nik και το πολύ ωραίο blog της:
 http://angiebeautyworld.blogspot.gr/
αλλά και την Έλλη με το φοβερό blog της όπου μου αρέσει πολύ να παρακολουθώ:
http://ellakibeauty.blogspot.gr/ μιας και μου έδωσε το βραβείο σήμερα 12/11/2013.

Θα απαντήσω βέβαια στις ερωτήσεις της αλλά να αναφέρω ότι τότε που είχα φτιάξει το Tag στις 8/10/2013 της είχα δώσει και εγώ το βραβείο οπότε απλά αλληλοβραβευτήκαμε.


Να δούμε λιγάκι πρώτα τους κανόνες του βραβείου:                                                            
  1. Πρέπει να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις.
  2. Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δωθούν.
  3. Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  4. Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες.
Κανόνας no1:Εννοείτε ότι το πρώτο βήμα έχει ήδη γίνει!!!!!!!!!
Κανόνας no2:

Οι ερωτήσεις της Angie Nik:---->


1.Το αγαπημένο μου φαγητό:Μπορώ να πω ότι δεν έχω μόνο ένα αγαπημένο φαγητό.Γι'αυτό και θα αναφέρω 2 φαγητά,το πρώτο είναι η καρμπονάρα (μιαμ μιαμ) και κοτόπουλο με καλαμπόκι!!!!

2.Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους:Δεν μου αρέσει καθόλου η αχαριστία,η υποκρισια,δεν μου αρέσουν επίσης οι άνθρωποι που ειρωνεύονται και λένε ψέμματα

3.Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα:να με κάνουν να γελάω δηλαδή να έχουν ωραίο χιούμορ,να τους εμπιστεύομαι και να είναι ειληκρινείς απέναντί μου!!!! 

4.Με ηρεμεί: Ένας ωραίος καφές με καλή παρέα και η θάλασσα!!

5.Αγαπώ: Εδώ θα πώ ότι υπεραγαπώ το σκυλάκι μου την οικογένειά μου και τους πολύ καλούς μας φίλους!! 

6.Με νευριάζει:Η ειρωνία και όταν όλα πάνε στραβά...

7.Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο):Δεν αποχωρίζομαι ποτέ το κινητό μου.

8.Όταν ήμουνα μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες του:Μichael Jackson και του Ρουβά.


Οι ερωτήσεις της Έλλης:

1.Αν έπρεπε να διαλέξεις ένα καλλυντικό ποιό θα ήταν αυτό?:Από προιόν μακιγιάζ θα ήταν το μολύβι ματιών και συγκεκριμένα μαύρο μολύβι ματιών και από προιόντα περιποίησης σίγουρα η ενυδατική κρέμα προσώπου!

2.Περιέγραψε τον εαυτό σου με 3 λέξεις:Αναποφάσιστη,κοινωνική και γελαστή!!χιχι

3.Τι μπορεί να σου φτιάξει αμέσως την διάθεση σε μια μέρα που δεν σου πάνε όλα όπως θα ήθελες?:Την αλήθεια...?Να με πάρουν τηλέφωνο από την δουλειά και να μου πούν ότι μου κάνουν αύξηση!!!Αλλά επειδή δεν βλέπω να γίνετε κάτι τέτοιο...νομίζω ότι ένας καφές με μια καλή μου φίλη μπορεί να μου φτιάξει πάρα πολύ την διάθεση.

4.Ποιά ήταν η πρώτη ξένη ή Ελληνίδα youtuber που ανακάλυψες?:Η πρώτη youtuber που ανακάλυψα ήταν Ελληνίδα και είναι η Πασχαλία από το κανάλι pasxi1983,πραγματικά την συμπαθώ πάρα μα πάρα πολύ και με έκανε να κολλήσω με τα βιντεάκια της και στην συνέχεια να ανακαλύψω και άλλες youtubers!!

5.Έχεις ερωτευτεί ποτέ?Αν ναι,πως γνωριστήκατε?:Να πώ την αλήθεια νομίζω ότι δεν έχω ερωτευτεί πραγματικά!Ελπίζω όμως να γίνει σύντομα!!!

6.Ανάφερε 3 στόχους σου που θέλεις οπωσδήποτε να πραγματοποιήσεις άμεσους ή έμμεσους:Θέλω οπωσδήποτε να πάω ένα ταξίδι στο εξωτερικό,έχω βάλει στόχο μέχρι την άνοιξη να έχω αλλάξει εντελώς διακόσμηση στο δωμάτιό μου και να καταφέρω να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μακιγιάζ και να πω και ένα όνειρο?????Να ανοίξω ινστιτούτο αισθητικής κορίτσια με καταλαβαίνετε? Μην μείνει το πτυχίο στην κορνίζα!!

7.Ποιός είναι ο αγαπημένος σου ήρωας της Disney και γιατί?:Λάτρευα αλλά και λατρεύω τα 101 σκυλιά της Δαλματίας γιατί έχω πολύ αδυναμία στα σκυλάκια!
 

8.Ποιά θεωρείς την μεγαλύτερή σου ''παραξενιά''?:Είμαι πάρα πολύ παράξενη στο φαγητό,τρελαίνομαι για γλυκά αλλά στα φαγητά είμαι δύσκολή!!Είναι πολλά φαγητά που δεν μου αρέσουν.

9.Το μακιγιάζ για σένα είναι......κάτι που αγαπώ πολύ και με κάνει να νιώθω πραγματικά όμορφα!

10.Αγαπημένο Blog:Αγαπημένο μου blog είναι το http://www.blushingloves.com/.

11.Ποιόν κανόνα ομορφιάς δεν τηρείς?Δυστηχώς θα έπρεπε να φοράω καθημερινά αντηλιακό προσώπου ειδικά το καλοκαίρι αλλά εγώ φοράω μόνο όταν πάω στην θάλασσα!!



Κορίτσια μου πριν από λίγο (12/11/2013) μου έδωσε το βραβείο και μια ακόμη κοπέλα που συμπαθώ πολύ οπότε θέλω να απαντήσω και στις δικές της ερωτήσεις!!
Να αναφέρω ότι η κοπέλα που μου έδωσε το βραβείο είναι η Peggy από το πολύ όμορφο blog
http://cocooningtime.blogspot.gr/2013/11/awards.html

Οι ερωτήσεις λοιπόν της Πεγκυς είναι οι εξής:

1.Αν θα έπρεπε να περάσεις μια εβδομάδα σε ένα ερημικό νησί τι θα έπαιρνες μαζί σου??
Αυτό που 1000% θα επέλεγα είναι ΝΕΡΟ,Να είχα πολύ νερό μαζί μου και να μπορώ να πίνω όποτε θέλω.

2.Αγαπημένη πόλη?
Θα πω 2 πόλεις πρώτη είναι η Ρωμη και έπειτα Μονακό,βέβαια το Μονακό είναι χώρα αλλά θα πω περιοχή του Μονακό που είναι το Μοντε Κάρλο.

3.Τι αντιπαθείς στους γύρω σου?
Την ειρωνία,την μιζέρια,την κακία που βγάζουν πολλοί άνθρωποι,την αδικία και την άσχημη ζήλια!

4.Φιλία ή έρωτας?
Ωχχχ πολύ δύσκολη ερώτηση!!Νομίζω ότι θα επιλέξω φιλία,αν είναι αληθινή η φιλία θα κρατήσει για πάντα ενώ ο έρωτας κάποια στιγμή τελειώνει.

5.Καφές ή τσάι?
Χωρίς σκέψη καφές!

6.Κραγιόν ή Μάσκαρα?
Δεν ξέρω ποιό να διαλέξω,νομίζω μάσκαρα.

7.Smokey ή έντονα χείλη?
Smokey

8.Η αγαπημένη σου συνήθεια?
Το μακιγιάζ!!Είναι μέσα στην καθημερινότητά μου!

9.Τι τραγούδι σου έχει κολλήσει αυτές τις μέρες?
Επειδή περιμένω πως και πως να έρθουν τα Χριστούγεννα έχω κολλήσει αυτές τις μέρες με το  ''Φέτος τα Χριστούγεννα'' από Stan.

10.Αγαπημένη εταιρεία καλλυντικών:
Στα καταστήματα καλλυντικών νομίζω ότι θα επιλέξω την Μac και απο e-shop την ELF αν και έχω χρησιμοποιήσει λίγα προιόντα.Αλλά θέλω να δοκιμάσω πολλά ακόμη.

11.Τι σου αρέσει πολύ στον χαρακτήρα σου?
Νομίζω ότι μου αρέσει ότι έχω τρελή υπομονή οπότε δεν τα παρατάω εύκολα και ότι είμαι πολύ κοινωνική.

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου αλλά είναι τώρα η ώρα να προσφέρω και εγώ αυτό το βραβείο σε κάποια blogs που μου άρεσαν πολύ:

http://dorasbeatynews.blogspot.gr



Αυτά τα blog μου άρεσαν πάρα πολύ και τους δίνω αυτό το βραβείο!!!
                                              Φιλιά Μάρω
                                               
                                               
                                                
                                                
                                           




                       





4 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφες απαντησεις Μαρω μου και σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο πραγματικα χαιρομαι πολυ που σου αρεσει το blog μου. Καλη αρχη ευχομαι, πολυ ομορφες οι αναρτησεις σου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Kate μου να είσαι καλά!!!!Πάντως έχεις πολύ ωραίο blog,έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά και σίγουρα άξιζε το βραβείο!!!!Ελπίζω να τα λέμε συχνά μέσω των blog μας!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Σ ευχαριστω πολυ γλυκια μου! Το εχω ηδη το award αλλα θα σε προσθεσω στο post!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή