Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Refan~Βρές το άρωμα σου στην καλύτερη τιμή!











Γειά σας κορίτσια μου!!!Τι κάνετε?Ελπίζω να είστε όλες καλά!!!Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για κάποιο προιόν που δεν σας έχω μιλήσει ξανά.Πριν από κάποιες μέρες ανακάλυψα ένα μαγαζί για το οποίο δεν είχε τύχει να το ακούσω ποτέ!Το μαγαζί αυτό ονομάζεται Refan.Και αυτό το μαγαζί κατάφερε να γίνει ένα από τα αγαπημένα μου.Και γιατί αυτό?
Ο λόγος που έγινε πολύ αγαπημένο μου μαγαζί είναι επειδή βρήκα εκεί κάτι που έψαχνα πολύ καιρό να βρώ...το αγαπημένο μου άρωμα!Για να μην σας τα γυροφέρνω ας μπώ κατευθείαν στο θέμα.Η εταιρεία Refan δημιουργεί αντιγραφές πολύ γνωστών αρωμάτων.Αρωμάτων πολύ γνωστών εταιρειών που όλες γνωρίζουμε!Να αναφέρω ότι όλα τα προιόντα της εταιρείας διαθέτουν διεθνές πιστοποιητικό TUV-EN ISO 9001.
Πριν κάποιες μέρες βρήκα αυτό το μαγαζί στο Χαλάνδρι και μπήκα για να ρωτήσω αν έχει ένα άρωμα που ήθελα να αποκτήσω πολύ καιρό τώρα και δεν το έπαιρνα γιατί ήταν πολύ ακριβό τουλάχιστον για τα δικά μου οικονομικά.Μπαίνω λοιπόν στο μαγαζί και ζητάω από τον πωλητή να δοκιμάσω αυτό το άρωμα.Ο πωλητής πάρα πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός μου βάζει λίγο από το άρωμα.Μόλις το δοκίμασα πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό.Ήταν ακριβός το ίδιο.Δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Το άρωμα που ζήτησα από τον πωλητή και ήθελα χρόνια τώρα να το αγοράσω ήταν το Ange ou Demon από Givenchy.
Ένα άρωμα το οποίο πραγματικά το λατρεύω.
Αφού το μύριζα και το ξαναμύριζα στο χέρι μου δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν ολόιδιο.Μετά από τον ενθουσιασμό μου είπα να ρωτήσω πόσο κοστίζει.Εκεί είναι που έμεινα ακόμη πιο έκπληκτη.Ο πωλητής μου ανέφερε ότι τα 50 ml κοστίζουν 10ευρώ και τα 100 ml κοστίζουν 18 ευρώ.Φυσικά δεν το σκέφτηκα περισσότερο και αμέσως το αγόρασα.Και πραγματικά δεν το έχω μετανιώσει ούτε για ένα λεπτό.


Είναι Eau de Parfum και κρατάει στο δέρμα μου πολλές ώρες.Και μένει πραγματικά το νόημα του αρώματος.Καλά όταν το βάζω πάνω στα ρούχα μένει για μέρες!







Ένα ακόμη γεγονός που με έκανε να καταλάβω πόσο καλό άρωμα είναι,είναι το γεγονός ότι κάποια στιγμή βάζω το άρωμα στο καρπό μου και μετά από 2 ώρες περίπου μπήκα να κάνω ένα μπάνιο.Μόλις τελείωσα το μπάνιο μου μύρισα από περιέργια τον καρπό μου και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ακόμη μύριζε το άρωμα.
Έτσι λοιπόν αγοράζω το άρωμα που αγαπώ χωρίς να πληρώνω την μάρκα και την διακόσμηση του μπουκαλιού.
Φυσικά να αναφέρω ότι έχω σκοπό να αγοράσω αρκετά αρώματα ακόμη.Σίγουρα θα αγοράσω το La vie est belle από Lancome που το είχα βάλει στο μάτι καιρό τώρα.Να σας πω επίσης ότι όπου και να πάω~στην δουλειά,για καφέ,σε φιλικά σπίτια~ με ρωτάνε ποιό άρωμα φοράω γιατί τους αρέσει πολύ.

Θα σας αναφέρω μερικά από τα αρώματα,τις αντιγραφές πιο συγκεκριμένα, που έχει το κατάστημα Χαλανδρίου μιας και αυτό το κατάστημα επισκέφτηκα αν και φαντάζομαι ότι και τα άλλα καταστήματα θα έχουν αυτά τα αρώματα.

1.EDP MISS DIOR CHERIE FOR WOMAN
2.YELLOW DIAMOND~VERSACE
3.212 CAROLINA HERRERA WOMAN
4.CK ONE WOMAN~C.KLEIN
5.ARMANI CODE LUNA
6.OMNIA CORAL~BULGARI
7.LADY MILLION ABSOLUTELY GOLD~PACO RABANNE
8.LA VIE EST BELLE~LANCOME
9.CHANEL 5 ~COCO CHANEL
10.VERSUS~ VERSACE
11.BE DELICIOUS ~DKNY
12.OPIUM~ Y.S.LAURENT
13.MAGIE NOIR ~ LANCOME
14.GUCCI ENVY ME ~ GUCCI
15.CASMIR~CHOPARD
16.POISON ~ DIOR
17.IDOLE~ARMANI
18.RICCI RICCI ~NINA RICCI
19.L'IMPERATRICE ~D&G
20.CHANCE ~COCO CHANEL
21.LA LUNE ~D&G
22.ESCAPE~CALVIN KLEIN
23.BRIGHT CRYSTAL~VERSACE
24.AQUA DI GIOIA~ARMANI
25.ANGEL~MUGLER
26.L'EAU PAR KENZO~KENZO
27.THE ONE~D&G
28.HYPNOSE~LANCOME
29.COOL WATER~DAVIDOFF
30.EUPHORIA~C.KLEIN
31.FUNNY~MOSCHINO
32.BLACK XS POUR ELLE~PACO RABANNE
33.GUCCI RUSH 2~GUCCI
34.COCO MADEMOISELLE~CHANEL
35.HUGO~HUGO BOSS
36.HYPNOTIC POISON~DIOR
37.FLORA BY GUCCI
38.JASMIN NOIR~BULGARI
39.ADDICT~DIOR
40.J'ADORE~DIOR
41.LIGHT BLUE~D&G
42.CK IN2U HER~CALVIN KLEIN
43.LADY MILLION~PACO RABANNE
44.I LOVE LOVE~MOSCHINO
45.GUCCI RUSH~GUCCI
46.ALLURE~CHANEL
47.ALIEN~MUGLER
48.ETERNITY~CK
49.LOEWE FOR WOMEN
50.MIRACLE~LANCOME


Αυτά είναι κάποια από τα αρώματα που έχει,φυσικά αν πάτε σε κάποιο κατάστημα Refan θα μπορείτε να ενημερωθείτε για όλα τα αρώματα που έχει και γυναικεία και αντρικά.

Το κατάστημα Χαλανδρίου βρίσκετε στην διεύθυνση Αν.Παπανδρέου 61 με τηλέφωνο:2130307020
και φυσικά μπορείτε να επισκεφτείτε και την σελίδα τους στο facebook:Refan Halandri.


Αυτά από εμένα,φιλιά πολλά 
Μάρω





18 σχόλια:

  1. Τελειο Μαρω μου ^^ και εγω εδω Θεσσαλονικη απο ενα μαγαζι που παιρνω οχι απλα μυριζει ιδια αλλα και κραταει και πιο πολυ αν ειναι δυνατον απο το κανονικο, το εχω κανει πολλες φορες το τεστ :) φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να βρω ενα , πολυ ωραία συλλογή εχει κ η τιμη άκρως δελεαστική! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα εχω πετυχει κι εγω αλλα ακομη δεν τα εχω δοκιμασει! Θελω πολυ βεβαια να βρω καποιο να μου αρεσει γιατι και η τιμη τους ειναι ασυναγωνιστη, ειδικα σε σχεση με τα 60-70-100€ που εχουν τα κανονικα αρωμαυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενθουσιαστηκα με το αρθρο σου!ειμαι κι εγω ενα μελος της οικογενειας REFAN αλλα απο καρδιτσα....καλως ηρθες στο fun club!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφέρει απίστευτα και ειδικά όταν μοιάζει το άρωμα τόσο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω αγοράσει αρκετές φορές αρώματα από τα Refan αλλά και body lotion !! Είναι πολύ καλής ποιότητας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 16.POISON ~ DIOR ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ REFAN ΦΥΣΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρομερη αλυσιδα!! Τα αρωματα ειναι εκπληκτικα ιδια με τα αυθεντικα!! Το εχω λατρεψει και εγω!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πρεπει οπωσδηποτε να το επισκεφτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από μυρωδιά δεν το ξέρω πάντως το μπουκάλι του είναι πολύ εντυπωσιακό!Αλλά κι εγώ προτιμώ πλέον να πάρω ένα τύπου παρά το αυθεντικό.Κι ας μην είναι σε τέτοιο μπουκαλάκι...σιγά...αν κάνει τη δουλειά του μια χαρά όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απο refan ειχα παρει παλιοτερα καποια αρωματα..μου αρεσαν και κρατουσαν πολυ..ωσπου ανακαλυψα ενα αλλο καταστημα το Li:)KE που εχει τις πιο καλες αντιγραφες που εχω βρει και ποικιλια...πλεον με τις τοσες προσφορες που βγαζουν τα σεφορα το εχω ριξει στις γνησιες και να φανταστεις οτι καποιες δε μυριζουν τοσο πολυ οσο οι τυπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ωραιο ποστ Μαρω μου!
    Αυτα τα αρωματα τυπου μας εχουν σωσει, αν και την συγκεκριμενη εταιρια δεν την εχω δοκιμασει ακομη! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρεύω τα αρώματα τύπου γιατί δεν έχουμε όλες τα λεφτά να αγοράζουμε τα γνήσια αρώματα και αν ειναι πολύ καλές απομιμήσεις, και διατηρούν το αρωμά τους και κάνοντας και μόνο 10 ευρώ why not???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mαρω και σε μενα μου αρεσει αυτο το αρωμα αν και αρχικα το ειχα παρεξηγησει αλλα τελικα διαπιστωσα οτι ταιριαζει σ'ολα τα δερματα καθως μετουσιωνεται αναλογα με το ph κ γινεται διαφορετικο σε καθε σωμα......Απ'οτι βλεπω ομως αυτη η εταιρεια δεν εχει κ τεραστια ποικιλια στα αρωματα και επισης εχει νουμερο κ απο κατω εχει τις νοτες,θα προτιμουσα να εγραφε ποιο τυπου ειναι.....πχ οπως το δικο σου ειναι το 172 να εγραφε στον ιστοτοπο ειναι ειναι το ange ou demon. Εσυ τις ονομασιες πως τις βρηκες? η τις θυμηθηκες? Μπραβοοοοοοοοοοοο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίλια μου καλησπέρα!!Τα αρώματα που έχω αναγράψει παραπάνω είναι κάποια από αυτά που έχει η εταιρία Refan,έχει πολύ περισσότερα,εμένα στο καταστημα στο Χαλάνδρι που επισκέπτομαι μου είχαν δώσει ένα κατάλογο όπου είχε μέσα τις ονομασιες,εάν έχεις κοντά σου κάποιο καταστημα μπορείς να ζητησεις να σου δώσουν ένα κατάλογο!!

      Διαγραφή
  15. σ'ευχαριστω παρα πολυ,να ζητησω κ εγω καταλογο!!!! να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπέρα!!! εγώ ειμαι στη Ρόδο!!!Πως θα μπορούσα να προμηθευτώ !?? Μου εφεραν απο την Αθηνα μία φίλη μου και είναι τέλειοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. έχεις πολύ μεγάλο δίκιο!! Οι επιλογές στα αρώματα είναι απεριόριστες και είναι πολύ εύκολο να μπερδευτείς ποιο να διαλέξεις! Πιστεύω πως κάθε γυναίκα πρέπει να διαλέγει το άρωμά της σύμφωνα με το τι της ταιριάζεικαι σαν χαρακτήρας αλλά και κυρίως τι ταιριάζει στο δέρμα σου!γιατι κάθε άρωμα μυρίζει και αλλιώς ανάλογα με το άτομο που το φοράει! εγώ είχα ανακαλύψει αυτά τα αρώματα στο εξωτερικό και είδα ότι έχουν έρθει και στην Ελλάδα. Ειδικά αυτό, είναι έρωτας! Ο αρωματοποιός είναι πολύ γνωστός, σας τα συστήνω! το αγορασα πρόσφατα και εκτος του οτι ταιριάζει απόλυτα στο στυλ μου αυτό που μου αρέσει πολύ είναι ότι μένει για πολύ ώρα το άρωμά του! https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/aromata/unisex/eau-de-parfum/maison-francis-kurkdjian-baccarat-rouge-540-eau-de-parfum-00000056263/ .εντάξει είναι λίγο πιο τσιμπημένη η τιμή,αλλά νομίζω τα συγκεκριμένα ανήκουν στην κατηγορία ότι πληρώσεις παίρνεις!εμένα με έχουν σαγηνέψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή