Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Haul!!!Αγορά προιόντων μακιγιάζ και νέο άρωμα!




Γειά σας κορίτσια μου!!Ελπίζω να είστε όλες πάρα πολύ καλά και να περνάτε τέλεια!!Σήμερα είπα να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα κυρίως τον Φεβρουάριο εκτός από ένα προιόν από αυτά που θα σας δείξω όπου το είχα αγοράσει κάποιους μήνες πριν αλλά το άνοιξα τώρα τον Φεβρουάριο άρα είναι καινούργιο!!!Γενικώς μπορώ να πώ ότι η αγορές μου ήταν πολύ οικονομικές εκτός από το ρούζ από Elezabeth Arden και από MAC.


Το ρουζ από MAC το αγόρασα γιατί παρασύρθηκα από μια φίλη μου που μου είπε ότι η MAC έχει 25% έκπτωση και μου θύμισε ότι μέρες τώρα θέλω να ψωνίσω κάποια προιόντα από MAC.Αλλά απ'ότι βλέπετε κρατήθηκα και πήρα μόνο το ρούζ!Πήρα το Mineralize Blush στην απόχρωση Love Joy!Είναι πάρα πολύ ωραία απόχρωση και ειδικά το καλοκαίρι σε σκουρόχρωμη επιδερμίδα πιστεύω ότι θα είναι τέλειο.Το ρούζ με την έπτωση το πήρα 18ευρώ.Για ακόμη μια φορά θα πώ ότι αγαπώ MAC.
Πήρα όμως πριν από κάποιους μήνες ακόμη ένα ρουζ από Elizabeth Arden το οποίο το άνοιξα πριν από λίγες μέρες και μου αρέσει πάρα πολύ.Είναι μια απόχρωση που πιστεύω ότι μου πάει πολύ και απ'ότι βλέπετε είναι μια ροδακινή απόχρωση.Ακόμη μια αγορά που έκανα που μου άρεσε πολύ!!





Δυο προιόντα που πήρα ξανά μιας και τα είχα αγοράσει και παλαιότερα και μου είχαν τελειώσει είναι η πούδρα από Rimmel η Stay Matte στην απόχρωση Transparent και ένα concealer που μου άρεσε πολύ από την Maybelline από την σειρά FIT me και πήρα την απόχρωση 20.Αυτά τα προιόντα τα λατρεύω και δεν θα μπορούσα να μην τα αγοράσω ξανά.Ειδικά η πούδρα από Rimmel είναι ένα προιόν must στην ζωή μου,είναι ένα πολύ αγαπημένο προιόν που θα αγοράζω ξανά και ξανά και ξανά.Τα δύο αυτά προιόντα τα πήρα από το feelunique.Την πούδρα την πήρα στα 5.70ευρώ και το concealer το πήρα γύρω στα 7.50ευρώ.




Και φυσικά πήγα πάλι και αγόρασα ένα νέο άρωμα από την Refan.
Μιας και η ζωή είναι ωραία είπα να την ομορφύνω ακόμη περισσότερο αγοράζοντας το άρωμα τύπου La vie est belle από Lancome.Ότι και να πώ για αυτό το άρωμα είναι λίγο.Πήρα τα 50ml στα 10 ευρώ και δεν χορταίνω να το μυρίζω.Όσες έχετε αυτό το άρωμα σίγουρα με καταλαβαίνετε.




Επισκέφτηκα και την Essence και πήρα κάποια πράγματα που με το που τα είδα χωρίς δεύτερη σκέψη  τα αγόρασα.Αρχικά πήρα την πούδρα all about matt!,μια compact πούδρα χωρίς χρώμα δηλαδή διαφανή (transparent).Είχα ακούσει από πολλές κοπέλες και στο youtube και στα blogs πολύ καλά λόγια για αυτή την πούδρα οπότε έπρεπε να την δοκιμάσω.Αν και την έχω χρησιμοποιήσει λίγο μπορώ να πω ότι μου αρέσει πάρα πολύ μέχρι στιγμής.Σίγουρα κάποια στιγμή θα κάνω ένα review για αυτή την πούδρα γιατί μου φαίνετε πάρα πολύ καλή αλλά θέλω να έχω πρώτα μια ολοκληρωμένη άποψη.
Έπειτα πήρα το all-in-one bronzing highlighter.Αυτό το προιόν είναι και bronzer και highlighter.Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και στα μάτια σαν σκιά και στο πρόσωπο για κοψίματα και για λάμψη (highlighter) αλλά και στο σώμα όπως πχ μπροστά στο στέρνο για να δώσουμε λάμψη αν φοράμε κάποιο πιο ανοιχτό ντεκολτέ.

Έπειτα πήρα ένα πάρα πολύ ωραίο κραγιόν όπου το έμαθα από την Πασχαλία στο youtube γιατί της αρέσει πολύ.Μιλάω για το all about cupcake (53).Μια πολύ ωραία ροζ απαλή απόχρωση με πολύ ωραία γλυκιά μυρωδιά.Ακόμη ένας λόγος δηλαδή για να μου αρέσει τόσο πολύ!
Καιρό τώρα ήθελα να αγοράσω ένα lipgloss από την σειρά της Essence Stay with me longlasting lipgloss.Αν και σε πολλά καταστήματα Hondos δεν μπορούσα να βρώ αυτή την σειρά μετά από καιρό ψαξίματος την βρήκα στο κατάστημα της Ερμού στην Αθήνα.Πήρα την απόχρωση 02 My favorite Milkshake (πως μου αρέσουν αυτές οι ονομασίες).Είναι μια πολύ όμορφη απόχρωση θα μπορούσα να πώ μια ανοιχτόχρωμη απαλή πορτοκαλί απόχρωση που πιστεύω ότι μπορέι να δώσει φως και λάμψη σε ένα nude κραγιόν.
Και εκεί που είχα πει ότι δεν θα πάρω άλλη μάσκαρα ~γιατί έχω αρκετές και η μάσκαρα είναι ένα προιόν που χαλάει πιο γρήγορα από άλλα προιόντα.~ είδα μια νέα μάσκαρα που έβγαλε η Essence και είπα να την δοκιμάσω.Πήρα λοιπόν την Lashmania reloaded (false lash mascra).Δίνει έντονο μαύρο χρώμα στις βλεφαρίδες και δίνει ένα έντονο αποτέλεσμα στο βλέμα κάνοντας τις βλεφαρίδες εντυπωσιακές.Να αναφέρω τις τιμές των προιόντων,την πούδρα την πήρα γύρω στα 4.50ευρώ περίπου στην ίδια τιμή πήρα και το bronzing-highlighter,την μάσκαρα γύρω στα 3.80 το κραγιόν γύρω στα 2.80 και στην ίδια τιμή περίπου πήρα και το lipgloss.
Ελπίζω να σας άρεσαν και σε εσάς οι αγορές μου,εγώ έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη από αυτές τις αγορές.Περιμένω να μου πείτε αν έχετε δοκιμάσει ποτέ κάποιο από αυτά τα προιόντα. και αν ναι πως σας έχουν φανεί?

Να υπενθυμίσω και το GIVEAWAY όπου συνεχίζετε κανονικά,συμπλήρωσε την φόρμα που θα βρείς πατώντας εδώ γιατί μπορεί να είσαι εσύ η τυχερή που θα κερδίσει δύο προίοντα από Essence,ένα κόκκινο κραγιόν καθώς και ένα κόκκινο longlasting lipgloss.






16 σχόλια:

  1. Με γεια σου! Πολύ ωραία προϊόντα!
    Το σκέφτομαι γι' αυτό το concealer, βγαίνει σε πολύ ανοιχτές αποχρώσεις? Δεν έχω κοιτάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοραλλία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!Το concealer νομίζω ότι δεν βγαίνει σε πολύ ανοιχτές αποχρώσεις αλλά δεν το θυμάμαι και σίγουρα!Σου προτείνω να δείς σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών τις αποχρώσεις έτσι ώστε να είσαι σίγουρη αν σου ταιριάζει κάποια απόχρωση.Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Με γεια ειναι όλα πολυ ωραια τα πραγματάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi dear, you have wonderful blog and great post, I hope we can follow each other, if you decided to follow me on BLOGLOVIN please let me know so I can follow you back as soon as possible. xoxo

    www.love-joice.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα τέλεια Μάρω μου,με γεια σου!!
    Αγαπώ τα αρώματα της Refan έχουν καταπληκτική διάρκεια και μυρίζουν ακριβώς όπως τα originals!!
    Φιλιά πολλά Sofia :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά!!Συμφωνώ απόλυτα για τα αρώματα από Refan,έχουν όντως καταπληκτική διάρκεια.Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Mεγειάαααααα!
    Τέλειααααα ολα!Ειδικά τα ρουζάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια όλα, πολύ ωραία! Μ'αρέσει πολύ το Fit me!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!!Όντως το Fit me είναι πολύ ωραίο προιόν!!

      Διαγραφή
  7. Με γεια Μαρω μου ολα πολυ ομορφα, την βαση για σκιες της essence την αγαπω για κονσιλερ πιο πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια σου! Πολύ ωραία όλα! Αχ πρέπει να πάω στα hondos center! Έχω πολύ καιρό να πάω και θέλω πολύ να κοιτάξω κάποια πραγματάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία πραγματάκια!Θέλω πολύ να δοκιμάσω την πούδρα της Rimmel!Με γεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή