Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

10 Προιόντα που θα αγοράσω ξανά!!

Γειά σας κορίτσια μου!
Όλες έχουμε κάποια προιόντα τα οποία λατρεύουμε και έχουμε δεθεί μαζί τους γιατί πραγματικά μας έχουν κάνει να ''χαμογελάμε'' όταν τα αντικρίζουμε.Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να σας μιλήσω για τα δικά μου 10 προιόντα που αγαπώ πολύ και σίγουρα θα τα αγοράσω για πολλές φορές ακόμη μιας και αποτελούν αγαπημένα προιόντα της καθημερινότητάς μου!!
Τα προιόντα αυτά είναι και προιόντα περιποίησης της επιδερμίδας αλλά και προιόντα μακιγιάζ.Έχουν ταιριάζει απόλυτα στην επιδερμίδα μου και μου δίνουν ότι ''υπόσχονται''.Για τα περισσότερα από αυτά τα προιόντα σας έχω μιλήσει ήδη αλλά υπάρχουν και κάποια όπου θα σας τα παρουσιάσω πρώτη φορά σε αυτήν την ανάρτηση.



1)Ενυδατική κρέμα προσώπου από την σειρά Skin Perfection της L'Oreal.





Για την ενυδατική κρέμα από την σειρά Skin Perfection σας έχω μιλήσει ξανά στα αγαπημένα Ιανουαρίου 2014.Για να μάθετε για τα αγαπημένα μου Ιανουαρίου μπορείτε να πατήσετε εδώ.
Αυτή η ενυδατική μου έχει ταιριάξει απόλυτα.Απορροφάτε πάρα πολύ γρήγορα από το δέρμα μου,έχει απαλή και δροσερή υφή και μου αρέσει να την χρησιμοποιώ και πριν από το μακιγιάζ.Κάνει την επιδερμίδα μου πιο λαμπερή κι λειαίνει τους πόρους καθώς και την υφή της επιδερμίδας μου!
Αυτήν την ενυδατική θα την αγοράσω σίγουρα μιας και είναι μια από της καλύτερες κρέμες που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.


2)Rimmel Stay Matte pressed powder.




Η πιο αγαπημένη μου πούδρα που επίσης μου ταιριάζει τέλεια.Συνηθίζω να την παραγγέλνω από την feelunique.com και να πώ βέβαια ότι την παράγγειλα ξανά πριν από μια εβδομάδα και περιμένω να μου έρθει.Φανταστείτε ότι έχω πρήξει και τις φίλες μου με αυτή την πούδρα οπότε έχω αρχίσει να λαμβάνω ''παραγγελείες'' για να τους την παραγγείλω.χιχι
Προτιμώ να αγοράζω την transparent γιατί δεν φοβάμαι αν θα πετύχω την απόχρωση.Δίνει matte αποτέλεσμα και είναι κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες.




3)Σαπούνι με πρόπολη από Apivita



Πρίν από λίγες μέρες αγόρασα το σαπούνι από Apivita με πρόπολη από τα Hondos Center.Είχα διαβάσει από πολλές bloggers και είχα ακούσει από αρκετές youtubers για αυτό το σαπούνι οπότε είπα να το αγοράσω.
Αν και οι περισσότερες χρησιμοποιούν αυτό το σαπούνι για να καθαρίσουν την επιδερμίδας τους μιας και είναι το τέλειο για λιπαρά δέρματα εγώ το επέλεξα για τον καθαρισμό των πινέλων μου.
Το σαπούνι αυτό είναι με πρόπολη και θυμάρι όπου ρυθμίζει την λιπαρότητα χάρη στην πρόπολη.
Πολύ σημαντικό είναι ότι έχει ήπια αντισηπτική δράση οπότε πέρα από το ότι καθαρίζει πάρα πολύ καλά και γρήγορα τα πινέλα προκαλεί και αντισηψία.Το μόνο αρνητικό που θεωρώ ότι έχει αυτό το σαπούνι και είναι ο μόνος λόγος όπου δεν το χρησιμοποιώ στο δέρμα μου είναι η μυρωδιά του μιας και μυρίζει θυμάρι και δεν με ευχαριστεί για το δέρμα μου.

4)Concealer Fit me Maybelline







Αγαπημένο concealer από Maybelline.Το Fit είναι ένα concealer όπου δίνει πολύ ωραία κάλυψη των μαύρων κύκλων και φωτίζει την περιοχή κάτω από τα μάτια.Πολύ σημαντικό είναι ότι δεν κάνει γραμμές και έχει πολύ ωραία και απαλή υφή.Είναι πολύ οικονομικό,κοστίζει γύρω στα 8 ευρώ σε καταστήματα όπως Hondos Center και μέσω oniline παραγγελίας από feelunique το βρήκα και βέβαια το παρήγγειλα ξανά στα 7.50ευρώ.Η απόχρωση που επιλέγω και μου ταιριάζει είναι το 20.

5) Essence longlasting μηχανικό μολύβι ματιών.


Σας έχω μιλήσει ξανά για αυτό το μολύβι στα αγαπημένα Νοεμβρίου.Είναι ένα μηχανικό μολύβι σε μαύρη απόχρωση όπου είναι πάρα πολύ σταθερό και ακόμη και το πρωί να το βάλω στα μάτια μου μέχρι το βράδυ δεν έχει φύγει καθόλου και φυσικά δεν έχω μουντζουρωθεί.Πραγματικά είναι ένα πάρα πολύ ωραίο μολύβι,και ήδη το έχω αγοράσει πολλές φορές.Συνδιάζει ποιότητα σε πάρα πολύ καλή τιμή.


6) Studio Fix Fluid με SPF 15~MAC


Πολύ ωραίο προιόν όπου μου έχει ταιριάξει πάρα πολύ καλά στην επιδερμίδα μου.Εαν θέλετε ένα προιόν με μεγάλη κάλυψη τότε δεν είναι ένα προιόν που θα πρέπει να επιλέξετε.Έχει μέτρια κάλυψη και δίνει έμα ομοίομορφο χρώμα στην επιδερμίδα μου.Η απόχρωση που έχω είναι η NC41.
Περισσότερα μπορείτε να μάθετε σε δύο αναρτήσεις στις οποίες σας έχω μιλήσει για αυτό το foundation.Στα αγαπημένα Νοεμβρίου 2013  αλλά και στο  HAULLL και REVIEW...Bazaar Estee Lauder.



7)Απαλό Ντεμακιγιάζ ματιών L'Oreal Paris




Πολύ ωραίο προιόν για το ντεμακιγιάζ το ματιών.Δεν κάνει τα μάτια να τσούζουν και αφαιρεί πάρα πολύ καλά το μακιγιάζ χωρίς να κοκκινίζει τα μάτια και χωρίς να τους προκαλέσει ερυθρότητα.
Έχει πολύ απαλή μυρωδιά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από χρήστες φακών επαφής.Γενικώς βέβαια να πω ότι μου ταιριάζουν πάρα πολύ καλά τα προιόντα από L'Oreal.


8)Ορός περιποίησης από την σειρά Skin Perfection της L'Oreal.


Πολύ αγαπημένος ορός για την περιποίηση την επιδερμίδας.Ο ορός τελειοποίησης της επιδερμίδας από την σειρά Skin Perfection της L'Oreal είναι ένα προιόν που σίγουρα θα το αγοράζω ξανά.Απορροφάται πάρα πολύ γρήγορα και έχει απαλή μυρωδιά.Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ πριν από την ενυδατική κρέμα από την ίδια σειρά για ακόμη πιο εντατική περιποίηση.Για αυτό το προιόν σας είχα μιλήσει ξανά πριν από λίγο καιρό στα αγαπημένα Ιανουαρίου 2014.


9)Essence longlasting lipstick~05 dare to be nude 




Αγαπημένη nude απόχρωση σε κραγιόν.Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το κραγιόν μιας και γενικώς προτιμώ τις nude αποχρώσεις.Η απόχρωση είναι η 05 dare to be nude.Είναι ένα κραγιόν που σίγουρα θα αγοράσω ξανά.Σας είχα μιλήσει ξανα για αυτό το προιόν σε πιο παλιό post.Εάν θέλετε να δείτε και swatch από αυτό το κραγιόν μπορείτε να πατήσετε εδώ.


10)Essence lipstick~53 all about cupcake





Πολύ αγαπημένο μου κραγιόν για κάθε μέρα.Είναι μια πρόσφατη αγορά μου όπου δεν την μετάνιωσα ούτε για δευτερόλεπτο,αντιθέτως μπορώ να πω ότι θα το αγοράσω ξανά.Είναι πολύ ενυδατικό και μου αρέσει πάρα πολύ και η μυρωδιά του.Εαν δεν το έχετε πάρει ακόμη σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.



Αυτά από εμένα,περιμένω να μου πείτε με κάποιο σχόλιό σας εαν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω προιόντα.

Φιλιά πολλά
Μάρω


12 σχόλια:

  1. απο ολα αυτα θελω πολυ να δοκιμασω τον ορο...που θα μου παει...το σαπουνι με την προπολη ειναι πολυ καλο για τα πινελα αλλα για το προωπο δεν το συνιστω..στην αρχη που το χρησιμοποιησα μου εκανε το δερμα βελουδο, δεν ειχα λιπαροτηα, δεν εβγαζα σπυρακια κτλ..μετα απο 3 βδομαδες περιπου το προσωπο μου απο λιπαρο εγινε ξηρο...οποτε θελει προσοχη και οχι καθημερινη χρηση, γιατι ειναι πολυ δυνατο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ μ αρέσουν αυτά τα ποστ!Την Stay matte θέλω πολύ να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την πουδρα θελω κ εγω να τημ δοκιμασω , οσο για το καθαριστικο για τα ματια δεν νομιζω οτι υπαρχει καλυτερο ουτε κ εμενα με αυτο με τσουζουν τα ματια μου! και τα κραγιονακια της essence είναι τόσο καλα κ ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Studio Fix μου αρέσει πολύ, η πούδρα τις Rimmel μμμμμ, όσο για το Fit me το έδωσα! θέλω να δοκιμάσω τα κραγιόν της essence αλλά κάθε φορά που πάω να πάρω δεν έχει τα χρώματα που θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο ποστ! Με πέτυχες σε αναζήτηση ενυδατικής και ορού και το σκέφτομαι να δοκιμάσω της L'oreal!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο ολα αυτα εχω δοκιμασει μονο τα κραγιονακια απο essence με μεγαλυτερη αγαπη σε αυτα με την μαυρη συσκευασια...το αγαπω το all about cupcake αλλα δεν εχει καθολου διαρκεια και αυτο με χαλαει πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχουμε πολλά κοινά ! Η ενυδατική της L oreal καθώς και ο ορός η πούδρα της rimmel και το κραγιόν της essence είναι προϊόντα που μόλις μου τελειώσουν σίγουρα θα τα αγοράσω σίγουρα ξανά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία όλα! Θέλω πολύ να δοκιμάσω ένα κραγιόν της Essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ωραια ολα Μαρω μου, τα δυο τελευταια κραγιον τα λατρευω επισης , φιλακια ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ααα θέλω και τον ορό και το concealer!!και εννοείται αγαπημένα κραγιόν από essence,τα "σταθερά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά με MAC το makeup είμαι κι εγώ κολλημένη http://www.maccosmetics-me.com/?q=en/website_admin/node/560&menu=1429&CATEGORY_ID=CAT155/CAT158/PROD17339
    well done για τις επιλογές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εγώ σκέφτομαι να δοκιμάσω τον ορό γιατί έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια από φίλες μου. Για το make up που προτεινεις δεν είμαι και τόσο σίγουρη, το είχα αγοράσει στο παρελθόν και δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Βέβαια ρόλο παίζει και ο τύπος της επιδερμίδας μας. Πριν από λίγες μέρες αγόρασα αυτό το make up clinique https://www.atticabeauty.gr/brands/clinique/proioda-omorfias/makigiaz/prosopo/make-up-foundations/ και μέχρι στιγμής μου έχει φανεί πολύ καλό! Για εμένα τουλάχιστον που έχω λιπαρή επιδερμίδα, έχει βοηθήσει αρκετά στο να μη γυαλίζω τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή