Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

~Essence...Haul~







Γειά σας!!!!Τι κάνετε?Ελπίζω να είσαστε πάρα πολύ καλά!!Για ακόμη μια φορά είπα να σας μιλήσω για κάποιες αγορές που έκανα από Essence.Πρίν από λίγες μέρες κάνοντας μια βόλτα στα καταστήματα μαζί με τις φίλες μου είπαμε να επισκεφτούμε τα Hondos Center του Χαλανδρίου.Δεν μπορούσα βέβαια να μην πάω στο stand της Essenceμιας και ήθελα να δω αν έφεραν τα νέα προιόντα που κυκλοφόρησε η εταιρεία.
Με μεγάλη μου χαρά είδα ότι τα Hondos του Χαλανδρίου είχαν φέρει πολλά από τα νέα αυτά προιόντα οπότε καταλαβαίνετε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην αγοράσω κάποια από αυτά!!





Πήρα την νέα παλέττα all about nude!!Τα χρώματα αυτής της παλέττας μου άρεσαν πάρα πολύ και σε συνδυασμό με την πάρα πολύ καλή τιμή της φυσικά είπα να την δοκιμάσω.Η εταιρεία έχει βγάλει και ακόμη μια παλέττα με πολύ όμορφες αποχρώσεις που ταιριάζουν απόλυτα σε ξανθές κοπέλες με ανοιχτή επιδερμίδα.Η παλέττα κόστιζε 4.49ευρώ.

Δείτε λοιπόν τα χρώματα της παλέτας που επέλεξα αρχικά ΧΩΡΙΣ φλας --->





αλλά και ΜΕ φλάς




Απ'ότι βλέπετε συνδυάζει και από πιο απαλές αποχρώσεις πιο nude αλλά και από λίγο πιο σκούρες!!Έχουν μια αρκετά καλή απόδοση μόνο η πάνω δεξιά μου φαίνετε ότι δεν έχει πολύ καλή απόδοση αλλά θα την δοκιμάσω πρώτα κάποιες φορές και θα σας πώ μετά από αρκετή χρήση πως μου φάνηκε τελικά.







Φυσικά πήρα ακόμη ένα ρουζ μιας και μου αρέσουν πάρα πολύ τα ρουζ από Essence.Πήρα μια απόχρωση ροζ όπου πορτοκαλίζει.







Η απόχρωση που επέλεξα είναι η 50~sweetheart και κόστιζε μόνο 3.19ευρώ!!


Επόμενη αγορά μου ήταν δύο νέες αποχρώσεις από την σειρά essence XXXL shine longlasting lipgloss και μια νέα απόχρωση από την σειρά essence XXXL shine lipgloss.










Οι αποχρώσεις είναι οι εξής:

01)  06 Soft Nude 
02)03 Very Berry
03) 28 Pretty in Hibiscus

Να αναφέρω ότι το 06 Soft Nude αφήνει matte αποτέλεσμα και δίνει πολύ απαλή γυαλάδα.Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το gloss και θέλω να πάρω και άλλες αποχρώσεις που αφήνουν matte αποτέλεσμα.Οι νέες αποχρώσεις που έβγαλε η Essence μου αρέσουν πάρα πολύ και φυσικά θέλω να δοκιμάσω και άλλες.
Τα longlasting (το 01 και το 02) κόστιζαν 2.89 ενώ το τρίτο lipgloss (28 Pretty in Hibiscus) κόστιζε 2.29.



Έπειτα αγόρασα ξανά το πολυαγαπημένο μου μηχανικό μολύβι ματιών σε μαύρη απόχρωση,που πραγματικά το λατρεύω.Αγόρασα 3 τέτοια μολύβι γιατί αν τελειώσουν δεν τα φέρνουν σύντομα και κάποιες φορές ξεμένω από μολύβι ματιών.





Το μολύβι κόστιζε 1.89 και θεωρώ ότι είναι πραγματικά πάρα πολύ οικονομικό και ταυτόχρονα πάρα πολύ σταθερό και με πολύ ωραίο αποτέλεσμα.Αυτό το μολύβι πιστεύω ότι δεν θα σταματήσω να το αγοράζω!!

Αυτά από εμένα!!Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα?

Φιλιά
Μάρω







14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα τους. Με γεια σου!!! :)
    -Sofia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα! Η παλέτα νομίζω μ'άρεσε λίγο περισσότερο, τι όμορφα χρώματα! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραια χρωματα..Lip gloss εγω δεν φοραω αλλα εχω ακουσει οτι αυτα ειναι παρα πολυ καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου είναι όντως πολύ ωραία τα lipgloss εχω αρκετά από αυτά και μου αρέσουν πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία με γεια σου!!! θέλω να δοκιμάσω τα ρουζ, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα πολύ ωραία! ! Με γεια σου:) Την παλετιτσα και τo matte τα κοιταζα κι εγω στα Hondos αλλα τελικα διαλεξα ενα απο τα shiny xxxl lipglosses:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια! Τα lipglossάκια ειδικά πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου!!! Το ρουζ το έχω και εγώ μόνο που δεν έχει καλή διάρκεια..:/
    Η παλέτα έχει όμορφα χρώματα..ιδικά το τελευταίο..!! Το μηχανικό μολύβι το έχω σε καφέ και είναι όντως πολύ ωραίο!! φιλιαα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άπαιχτη η παλετίτσα! :) Σε έχω κάνει tag εδώ http://efilovesbeauty.blogspot.com/2014/03/spring-lover-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφα ολα, η παλετα φαινεται τελεια! Με γεια σου Μαρω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την παλέτα την είδα κι εγώ τις προάλλες αλλά κρατήθηκα...για πόσο δεν ξέρω βέβαια!χιχιχι
    Πολύ ωραίο φαίνεται και το nude lipgloss!Μια ματιά (τουλάχιστον) σίγουρα θα του ρίξω! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή