Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

~Online shopping and online stores~


Γειά σας κορίτσια μου!!Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου site για online αγορές!!Γενικώς μου αρέσει πολύ να αγοράζω κυρίως καλλυντικά και προιόντα μακιγιάζ από online καταστήματα γιατί μπορώ να βρω πάρα πολλά πράγματα πολύ γρήγορα χωρίς πολύ ψάξιμο.Ακόμη ένας λόγος που προτιμώ να κάνω τις αγορές μου από το internet είναι επειδή βρίσκω προιόντα που δεν μπορώ να βρώ σε ελληνικά καταστήματα γιατί πολύ απλά δεν έρχονται Ελλάδα.
Πριν όμως σας αναφέρω τα site θέλω να σας μιλήσω γενικά για τις αγορές μέσω internet.
Αρχικά να αναφέρω ότι για να ψωνίσουμε μέσω internet χρειάζετε να έχουμε μια πιστωτική κάρτα είτε την κλασσική πιστωτική κάρτα είτε κάποια προπληρωμένη κάρτα όπου μπορούμε εύκολα να βγάλουμε από κάποια τράπεζα.Σε κάποιες περιπτώσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και κάποια χρεωστική κάρτα.
Προσωπικά εγώ σας προτείνω να χρησιμοποιείτε προπληρωμένη κάρτα έτσι ώστε να ελέγχετε πόσο ποσό θέλετε να βάλετε στην κάρτα έτσι ώστε να ελέγχετε το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε στις αγορές σας.Βέβαια είναι σημαντικό να αναφέρω ότι με την φόρτωση της προπληρωμένης κάρτας η τράπεζα κρατάει ένα ποσό για την συναλλαγή,για παράδειγμα η Εθνική Τράπεζα μέσω της οποίας εγώ έβγαλα την προπληρωμένη κάρτα κάθα φορά που μέσω του e-banking φορτώνω με κάποιο ποσό την κάρτα μου μου κρατάει 2 ευρώ.
Στην συνέχεια προτείνω να κάνετε έναν λογαριασμό με τα στοιχεία σας και τα στοιχεία της κάρτας στο Paypal έτσι ώστε να διασφαλίζετε τις αγορές σας μέσω internet και στον πωλητή να μην φαίνονται τα στοιχείθα της κάρτας!!

Για να μπορέσετε να αγοράσετε κάποιο προιόν από ένα site θα πρέπει να φτιάξετε και έναν λογαριασμό στο site έτσι ώστε να υπάρχουν και τα στοιχεία σας όπως Ονοματεπώνυμο και διεύθυνση αποστολής τον προιόντων που θα αγοράσετε.


Ας δούμε λοιπόν τα site όπου σας προτείνω για τις αγορές σας:

1.Feelunique.com : http://www.feelunique.com/

                                        feelunique.com - The Destination For Beauty

2.Ebay.com: http://www.ebay.com/

                                           

3.Beautybay.com: http://www.beautybay.com/

                                        Home BeautyBay.com

4.Βeautyjoint.com: http://beautyjoint.com/

                               BeautyJoint.com


                                

6.Cherry Culture.com: http://www.cherryculture.com/

                                      

                              BEBEAUTY.GR

8.Bornprettystore.com: http://www.bornprettystore.com/

                                           


                              ASOS Discover Fashion Online
                                  

                               HQhair.com
11.site της ELF: http://www.eyeslipsface.com/
                            elf Cosmetics
12.BH Cosmetics: http://www.bhcosmetics.com/
                                
                                               BH Cosmetics: A Make up & Color Cosmetics Store Specializing in Eyeshadow Palettes

13.Sleek Makeup: http://www.sleekmakeup.com/

   Sleek MakeUP

Εγώ ήδη έχω ψωνίσει από τα περισσότερα site και μπορώ να πω ότι δεν είχα κανένα πρόβλημα στις παραγγελίες μου.Σίγουρα έχω σκοπό πολύ σύντομα να κάνω κάποιες παραγγελίες και από κάποια site που σας πρότεινα όπου ακόμη δεν έχω ψωνίσει. Να τονίσω ότι για τα site της Αμερικής και της Κίνας οι παραγγελίες μου είναι μικρές για να μην έχω κάποιο πρόβλημα με το τελωνείο.Αντίστοιχα για αγορές μου από online καταστήματα εντός Ευρώπης δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το τελωνείο.
Επειδή τον τελευταίο καιρό έχω κάνει κάποιες παραγγελίες περιμένω να μου έρθουν τα πακέτα με τα προιόντα που έχω αγοράσει οπότε μόλις τα παραλάβω θα σας κάνω κάποιο post Haul για να δείτε τις αγορές μου.


 Αυτά από εμένα,περιμένω το σχόλιο σας εάν κάνετε και εσείς αγορές μέσω internet και ακόμη περιμένω να μου πείτε εάν έχετε κάποιο site που θα μου προτείνατε να ψωνίσω!!


Φιλιά
                          Μάρω                         
                                                                      








4 σχόλια:

  1. εγω αναγκαστικα ψωνιζω πολυ μεσω ιντερνετ, επειδη εδω που μενω δεν εχει τιποτα...συμφωνω για ολα τα site και γω δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα..μονο το born pretty δεν ηξερα..μπαινω να το τσεκαρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ όταν διαβάζω τέτοια άρθρα με φοβάμαι μετά! πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το asos το έχω κάνει πλούσιο! Αγοράζω πολύ συχνά από'κει και το λατρεύω! Πολύ ενδιαφέρον post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το asos είναι πολύ καλό! έχω ψωνίσει πολλά ρούχα απο εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή