Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

~Τα προιόντα που κέρδισα απο το Beauty test Cosmetics~





Γειά σας κορίτσια μου!!! Κυριακή σήμερα και μπορώ να πώ ότι έχω πολύ πολύ ωραία διάθεση!!Είπα λοιπόν να σας μιλήσω σήμερα για κάποια προιόντα που κέρδισα στον διαγωνισμό που είχε γίνει στο blog  http://beautytestcosmetics.blogspot.gr/.
Πρίν από λίγες μέρες έλαβα ένα μήνυμα από την υπεύθυνη του blog αλλά και υπεύθυνη πωλήσεων για το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής, την Βίκη ότι είμαι η νικήτρια του Giveaway που είχε κάνει στο blog της και φυσικά χάρηκα πάρα πολύ για αυτό.
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να σας δείξω τα πολύ όμορφα προιόντα που κέρδισα μιας και μου άρεσαν πάρα πολύ!!



Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω και μέσω του blog μου την Βίκη για την ευκαιρία που μας δίνει μέσω των διαγωνισμών που κάνει να γνωρίζουμε προιόντα που δεν ξέραμε πριν και να την ευχαριστήσω επίσης για τα προιόντα περιποίησης χειλιών που μου έστειλε γιατί πραγματικά εμένα προσωπικά τα περισσότερα από αυτά που έχω ήδη χρησιμοποιήσει μου άρεσαν πάρα πολύ!!
Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη το lip scrub και το lip balm που είναι στο βαζάκι αλλά πολύ σύντομα σίγουρα θα τα δοκιμάσω αλλά για τα 3 lip balms που ήδη δοκίμασα ότι και να πω είναι λίγο.

Αυτό που πραγματικά έχω λατρέψει είναι το Jungle lip balm που πραγματικά μυρίζει εκπληκτικά,Φανταστείτε ότι μυρίζει τσιχλόφουσκα μαζί με μπανάνα.Εκπληκτική μυρωδιά.
Το δεύτερο lip balm από δεξιά με την ροζ ετικέτα μυρίζει μέντα επίσης μου άρεσε πολύ και το τρίτο lip Balm μυρίζει καρπούζι όπου θα το κρατήσω για το καλοκαίρι γιατί πραγματικά μου θυμίζει καλοκαίρι!!

Σας προτείνω να επισκεφτείτε το blog της Βίκης γιατί θα μάθετε για φυτικά και φυσικά προιόντα περιποίησης όπου εισάγουν από μικρές εταιρίες της Αγγλίας και της Αμερικής όπου είναι κυρίως χειροποίητα αλλά και πολύ οικονομικά.

Το link του blog είναι το: http://beautytestcosmetics.blogspot.gr/

και το link για το Facebookhttps://www.facebook.com/beautytestcosmetics

Ευχαριστώ πάρα πολύ Βίκη για την ευκαρία που μου έδωσες να τα δοκιμάσω αυτά τα προιόντα που κέρδισα στον διαγωνισμό που έκανες.

Περιμένω τα σχόλια σας εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα.
Θα τα πούμε πάλι πολύ πολύ σύντομα!!!

 Φιλιά
   Μάρω

5 σχόλια:

  1. πο πο...μου κεντρισε το ενδιαφερον το lip balm καρπουζι.το καλοκαιρι που μας περασε εψαχνα συνεχως κρεμα σωματος κ σπρει καρπουζι αλλα τιποτα πουθενα. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μάρω μου για την τόσο πολύ όμορφη παρουσίαση του blog μου και χάρηκα ακόμα περισσότερο που χάρηκες τα δώρα σου.Συνεχώς μαζεύω προιόντα οποτέ πολύ σύντομα υπόσχομαι νέο Σούπερ-Ντούπερ διαγωνισμό!!!Τα φιλιά μου σε όλες τις αναγνώστριές σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααα πολύ ωραια προϊόντα...θα τα εχω υπόψιν μου...δεν τα γνώριζα καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία πράγματα κέρδισες !!Jungle lip balm είναι τέλειο το έχω δοκιμάσει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία πραγματάκια κέρδισες! Πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή