Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

~Προιόντα Refan...Review~


Γειά σας κορίτσια μου!!!!! Τί κάνετε??Εγώ είμαι πολύ πολύ καλά και με πολύ όρεξη να σας μιλήσω για κάποια προιόντα που έχω λατρέψει!!!
Τα όμορφα προιόντα που βλέπετε στην φωτογραφία είχαν την ευγενή καλοσύνη να μου τα δώσουν από το κατάστημα Refan στο Χαλάνδρι που έχω επισκεφτεί πολλές φορές και εγώ αλλά και οι φίλες μου για να αγοράσουμε το αγαπημένο μας άρωμα σε πολύ καλή τιμή!!Κάποια στιγμή που είχα επισκεφτεί το κατάστημα για να αγοράσω ακόμη ένα άρωμα τα παιδιά που εργάζονται στο κατάστημα τα οποία είναι πάρα πολύ εξυπηρετικά (άριστη εξυπηρέτηση) μου πρότειναν να μου δώσουν τα παραπάνω προιόντα γνωρίζοντας ότι έχω Blog έτσι ώστε να τα δοκιμάσω και να σας μιλήσω για αυτά λέγοντας την γνώμη μου.



Να αναφέρω ότι έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη από όλα τα προιόντα και ήταν ακόμη ένας λόγος που ήθελα να σας μιλήσω για αυτά.Τις φωτογραφίες τις τράβηξα πριν τα χρησιμοποιήσω για να μπορέσετε και εσείς να δείτε τις πολύ όμορφες συσκευασίες.




Τα σαπουνάκια στην παραπάνω φωτογραφία τα ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που τα είδα για την πολύ όμορφη συσκευασία τους!Πραγματικά δεν είναι πάρα πολύ όμορφη και γλυκούλα η συσκευασία τους?Το άρωμά τους είναι πάρα πολύ ωραίο και μου άρεσε να τα χρησιμοποιώ καθημερινά.Σίγουρα θα αγοράσω και άλλα γιατί είναι σαν στολίδι μέσα στο μπάνιο μου.Το σαπούνι το μπέζ που βλέπετε με την ετικέτα με την επωνυμία Refan περιέχει κόκους όπου χρησιμεύουν για απολέπιση στο σώμα.




Για τα επόμενα προιόντα που θέλω να σας μιλήσω είναι αυτά που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία.Πρόκειτε για ένα αφρόλουτρο και για ένα Body scrub.Και τα δύο είναι από την σειρά 
I love you.To αφρόλουτρο έχει γίνει ένα από τα πιο αγαπημένα μου και πραγματικά έχει απίστευτη μυρωδιά.Μακάρι να μπορούσα να σας μεταφέρω αυτή την μυρωδιά.Εάν θέλετε ένα αφρόλουτρο που η μυρωδιά του να σας χαλαρώνει και να σας ταξιδεύει τότε να επιλέξετε αυτό το αφρόλουτρο.Είναι η πρώτη μου επιλογή όταν θέλω να κάνω ένα μπάνιο που θα με χαλαρώσει και θα μου διώξει όλη την ένταση της καθημερινότητας!!Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το Body Scrub-I love you έτσι ώστε να απομακρύνω τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας μου και να μείνει για πιο πολύ ώρα η μυρωδιά του αφρόλουτρου στο σώμα μου.Το αφρόλουτρο περιέχει ανθόνερο,ελαιόλαδο και Προβιταμίνη-Β5 και δίνει απίστευτη αίσθηση φρεσκάδας και καθαρότητας.








Το πιο αγαπημένο μου προιόν από όλα είναι το Body scrub-I love you που σας ανέφερα και πιο νωρίς.Το προιόν αυτό το έχω πραγματικά λατρέψει.Είναι ο τέλειος συνδυασμός με το αφρόλουτρο για πλήρη χαλάρωση.Περιέχει έναν απίστευτο συνδυασμό φυσικών κρυστάλλων ζάχαρης,φυσικά έλαια αλλά και πλούσιο αφρό που έχει το υπέροχο άρωμα από
Φρεσκοκομμένα τριαντάφυλλα &
Άνθη μιμόζας.
Η αίσθηση που δίνει το προιόν κατά την εφαρμογή του είναι καταπληκτική.Την ώρα που τρίβουμε απαλά το προιόν πάνω στο δέρμα μας με σκοπό να απομακρύνουμε τα νεκρά κύτταρα έτσι ώστε να γίνει η επιδερμίδα μας πιο λεία και απαλή,οι κόκκοι της ζάχαρης λιώνουν πάνω στο δέρμα και απλώνετε στην ατμόσφαιρα ένα άρωμα απίστευτα χαλαρωτικό και μεθυστικό.
Να σας πώ ότι ένα βράδυ μετά από αρκετά δύσκολη μέρα είπα να κάνω ένα μπάνιο για να χαλαρώσω,φυσικά χρησιμοποίησα τα παραπάνω προιόντα και πραγματικά με πήρε για λίγη ώρα ο ύπνος από την χαλάρωση,εάν είχα χρησιμοποιήσει και τα άλατα που έχουν τα καταστήματα Refan σίγουρα θα είχα κοιμηθεί για κανα 3ωρο τουλάχιστον και θα είχα δεί και πολύ ωραίο όνειρο. 
Εγώ προσωπικά σίγουρα θα αγοράσω και άλλα προιόντα από το Refan γιατί έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη.
Κάποια προιόντα που έχω σκοπό να αγοράσω είναι το αφρόλουτρο με πεπόνι και βερύκοκο,το αφρόλουτρο με αγριοκέρασο,το αφρόλουτρο με γλυκιά βανίλια (λατρεύω την βανίλια),όπως επίσης το scrub προσώπου και το scrub σώματος με ροζ γκρέιπφρουτ,το scrub σώματος αγριοκέρασο αλλά και το scrub σώματος Πεπόνι και Βερύκοκο.
Προσωπικά πιστεύω ότι έχει προιόντα για όλα τα γούστα οπότε για να τα γνωρίσετε και εσείς το μόνο που έχτε να κάνετε είναι να επισκεφτείτε ένα κατάστημα Refan.
Εγώ πολύ σύντομα θα επισκεφτώ το Refan Χαλανδρίου για να πάρω και άλλα προιόντα.

Αυτά από εμένα περιμένω τα σχόλιά σας να μου πείτε εάν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω προιόντα ή αν θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο!!

Θα τα πούμε πολύ σύντομα σε επόμενο post

Φιλιά
Μάρω


Facebook Refan Χαλάνδρι: https://www.facebook.com/refan.halandri?fref=ts







9 σχόλια:

  1. Το scrub φαινεται υπεροχο..ειμαι σιγουρη οτι θα μοσχομυριζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ γλυκούλικα όλα! το scrub φαινεται τελειοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το scrub κι εμένα μ'άρεσε περισσότερο όπως τα είδα όλα! Πρέπει να μυρίζει τέλεια, και θα μ'αρέσει και η υφή του, κατάλαβα πώς είναι. Πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα, θα το επισκεφτώ κι εγώ το κατάστημα κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία πράγματα σου έδωσαν έχω πάρει και εγώ και scrub αλλά και σαπουνάκια από τα Refan και μου άρεσαν πάρα πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι πολύ όμορφες συσκευασίες και φαίνονται τόσο χαριτωμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ομορφα που ειναι, φαινονται πολυ καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω πάρει κι εγώ αρώματα απο εκεί αλλά δεν έχω δοκιμάσει κάποιο άλλο προϊόν και πραγματικά η παρουσίαση σου είναι άκρως δελεαστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω όόόλα τα σαπουνάκια και το scrub! Κρίμα που είμαι μακριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή