Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Mini Haul από iherb και Ebay!!!





Γειά σας girls!!!Τι κάνετε???Έκτακτο το σημερινό post,είχα δρομολογήσει να σας μιλήσω για τα αγαπημένα Φεβρουαρίου αλλά θα σας μιλήσω για αυτά σε επόμενο post γιατί σήμερα παρέλαβα 2 πακέτα από κάποιες παραγγελίες που είχα κάνει!!Το τελευταίο καιρό έκανα αρκετές παραγγελίες από internet από διάφορα site και μιας και σήμερα παρέλαβα τα 2 πρώτα είπα να σας τα δείξω!!!



Το κάτω πιο μικρό κουτάκι είναι μια μικρή παραγγελία που είχα κάνει από Ebay.com.Συγκεκριμένα είχα αγοράσει ένα Foundation από Revlon στην απίστευτη τιμή 10ευρώ αντί για 25ευρώ που κοστίζει στα Hondos Center.Νομίζω ότι η διαφορά είναι ταιράστια!!Ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω αυτό το foundation και έτσι είπα να το αγοράσω!!Ο πωλητής του Ebay ήταν από Αγγλία με positive feedback 99.7%.Εαν θέλετε το πρωιόν μπορείτε να το δείτε εδώ.
Να αναφέρω ότι ήρθε πάρα πολύ γρήγορα,συγκεκριμένα το παρήγγειλα την Παρασκευή 28-02 και μου ήρθε σήμερα Πέμπτη 06-03 δηλαδή μου ήρθε σε μία εβδομάδα!!!









Το άλλο κουτί ήταν μια παραγγελία από iherb.com που έκανα στις 18-02 και μου ήρθε σήμερα,δηλαδή μετά από 2 εβδομάδες,νομίζω για παραγγελία από Αμερική ήρθε πολύ γρήγορα.



Στην πάνω εικόνα βλέπετε την εικόνα με το που άνοιξα το κουτί και ακριβώς στη κάτω φωτογραφία τα 2 πράγματα που πήρα.










Αυτά τα πραγματάκια πήρα ελπίζω να σας άρεσαν μόλις τα χρησιμοποιήσω αρκετά θα σας κάνω και review!Περιμένω τα σχόλια σας να μου πείτε αν σας άρεσαν!!

Φιλιά 
Μάρω



18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία πραγματάκια!!Με γεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραια! Να τα χαρειις οοολα!! 25€ το revlon???? Και στο εξωτρτικο θεωρειται drugstore! Κανε ενα review για το foundation:) πιστευεις οτι ειναι καλο για λιπαρα δερματα?
    Το ρουζακι τελει! Εχω το pinktastic που ειναι highlighter και το αγαπω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο μου αρεσουν αυτες οι παραγγελίες:-) Και εγώ όλο κάτι θέλω να παραγγείλω από το ίντερνετ! Εθισμός :ρ Με γειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι ωραία! Με γεια! Δεν έχω παραγγείλει ποτέ απο το εξωτερικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γειαααααα! Να τα χαρείς όλα! Το πινέλο φαίνεται τέλειο και περιμένω review σου για το foundation!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία που είναι με γεια σου να τα χαρείς όλα κούκλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο ωραία και τα 3! Με γεια σου και νομίζω ήταν πολύ καλές επιλογές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία πραγματάκια!Με γεια! Να μας κάνεις review και swatch για το ρουζάκι! Φαίνεται πολύ γλυκό χρωματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια σου .Πήρες πολύ ωραία πράγματα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια σου!! Τα πινελα RT είναι έρωτας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μεγια σου...οπωσδηποτε να κανεις review για το Make up...ακου 25 ευρω..σοκ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ωραιες αγορες! Γενικα το ebay ειναι φοβερο! Τρομερες ευκαιριες... Με γεια!!
    Μαρια
    http://aresmar.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή