Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

~LOVE GAME TAG~

Γειά σας κορίτσια μου σήμερα θα κάνω το Love game tag που με έκανε Tag η γλυκήτατη Έλενα Κ. από το πολύ όμορφο Blog  http://creamandtreat.blogspot.gr/.






Να δούμε όμως αρχικά τους κανόνες του tag:

1.Να αναφέρεις την κοπέλα που σε έκανε tag
2.Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
3.Να γράψεις 5 επιπλέον δικές σου ερωτήσεις,ώστε να τις απαντήσουν οι κοπέλες που έκανες tag
4.Να κάνεις tag 10 κοπέλες


Θα ξεκινήσω αρχικά με τις βασικές ερωτήσεις:

1.Γράψε 5 πράγματα που αγαπάς (υλικά ή άυλα)
   Το σκυλάκι μου
   Την οικογένεια μου
   Τους φίλους μου
   Τα ταξίδια
   Το Blogging

2.Γράψε 5 πράγματα που μισείς
   Την ειρωνία
   Την αδικία
   Το ψέμα
   Την κυτταρίτιδα
   Όλες τις ασθένειες που ταλαιπωρούν τους ανθρώπους

3.Γράψε 5 πράγματα που σου λείπουν
   Ο αδερφός μου που είναι ναυτικός και είναι εκτός Ελλάδας
   Η ανεμελιά που είχαμε όταν είμασταν πιο νέοι και προ κρίσης
   Μια βόλτα στην εξοχή χωρίς άγχος
   Το να κάνω όνειρα για το μέλλον χωρίς να φοβάμε το αύριο
   Οι σοκολάτες,προσπαθώ να τις αποφεύγω

4.Γράψε 5 ευχές για το 2014
   Να έχουμε όλοι υγεία και ευτυχία
   Να έχουμε όλους τους ανθρώπους που αγαπάμε δίπλα μας
   Να έχουμε όλοι λεφτά τόσα όσα να περνάμε καλά,εγώ και πλούσια να γινόμουν το 2014 δεν θα με χάλαγε.
   Να έχουμε όλοι την δουλειά μας (χωρίς μειώσεις μισθών) και όσοι δεν εργάζονται να βρούν πολύ σύντομα.
   Να αγαπηθεί το blog μου όσο το έχω αγαπήσει και εγώ,μιας και λατρεύω το blogging.

5.Γράψε 5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα
   Να πάω ταξίδι στην Αμερική,στην Νέα Υόρκη,αλλά ακόμη και ένα ταξίδι στην Ευρώπη θα με έκανε πολύ            χαρούμενη.
   Να μπορέσω να φτιάξω το δικό μου ινστιτούτο Αισθητικής
   Να μπορέσω να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μακιγιάζ
   Να κάνω την δικιά μου οικογένεια
   Να καταφέρω να ολοκληρώσω την ανακαίνηση του δωματίου μου και μελλοντικά να αποκτήσω δικό μου σπίτι.






Ας δούμε τώρα της ερωτήσεις της Έλενας:

1.Αν έπρεπε να χρησιμοποιείς μόνο ένα προιόν μακιγιάζ ποιό θα ήταν αυτό;
   Νομίζω ότι θα επιλέξω το μαύρο μολύβι ματιών που όποιο μακιγιάζ και να κάνω πάντα το                    χρησιμοποιώ.

2.Ποιό είναι το αγαπημένο σου ζώο;
   Λατρεύω τα σκυλάκια,έχω ένα μικρούλι και γλυκούλι και πραγματικά το λατρεύω

3.Ποιός είναι ο αγαπημένος σου στίχο,είτε από τραγούδι είτε από ποίημα;
   Επειδή δεν έχω ξεχωρίσει κάποιο στίχο,θα αναφέρω αγαπημένο τραγούδι που μου αρέσουν όλοι οι στίχοι και είναι το Because you loved me από Celine Dion.

4.Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου 20 χρόνια από τώρα;
   Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ αυτό,ελπίζω να έχω μια ευτυχισμένη οικογένεια με 2 παιδάκια και να έχω  την υγεία μου.

5.Ποιό είναι το επάγγελμα των ονείρων σου;
   Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με το μακιγιάζ αλλά και με το σχέδιο μόδας.Και να μπορούσα φυσικά  να πετύχω σε αυτό.


Οι δικές μου ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν οι κοπέλες που θα κάνω εγώ Tag είναι οι εξής:

1.Ποιά είναι η αγαπημένη σου εταιρία καλλυντικών;
2.Τι δεν συγχωρείς στους ανθρώπους;
3.Σε ποιά χώρα του εξωτερικού θα ήθελες να ταξιδέψεις?
4.Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θαυμάζεις?
5.Τι αγαπάς πιο πολύ;Τα καλλυντικά,τα αξεσουάρ ή τα παπούτσια;Διάλεξε κάποιο από αυτά όπου θα          μπορούσες να κάνεις συλλογή αν ήδη δεν έχεις. 


Τα κορίτσια που θα κάνω Tag είναι τα εξής:

Blushing loves

Sugar Queen

Sugar Beauty

T beauty Queen

Diary of a beauty addict

Touch of Beauty

My beauty map

Laura's Beauty Stuff

Just another vintage holic

Beauty diary by Alexandra



                           Αυτά από εμένα θα τα πούμε πολύ σύντομα                               

Φιλιά
Μάρω

6 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκιές οι απαντήσεις σου και πολύ ανθρώπινες-αληθινές!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για το tag!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σου ευχομαι να πραγματοποιηθουν ολες οι ευχες σου...:):) ευχαριστω που με σκεφτηκες.. θα το κανω συντομα...φιλακιαααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες Μάρω μου! Πολύ ενδιαφέρουσες οι ερωτήσεις σου! Το "Because you loved me" όντως έχει πάρα πολύ ωραίους στίχους, γενικώς μ'αρέσουν τα τραγούδια της Celine, και η Celine εννοείται. Σου εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες απαντήσεις Μάρω! Και σε ευχαριστώ πολύ για το tag! Σίγουρα θα το κάνω!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφες οι απαντησεις σου!
    Σε ευχαριστω πολυ για το tag!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρω μου πολυ ομορφες απαντησεις, και εγω κορη ναυτικου ειμαι και σε καταλαβαινω ^_^ σε ευχαριστω πολυ για το tag θα το κανω σιγουρα καποια στιγμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή