Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπημένες Youtubers~Beauty Blogs~σελίδες Facebook!



Γειά σας κορίτσια μου!!
Σήμερα σκέφτηκα να φτιάξω μια πολύ διαφορετική ανάρτηση από αυτές που σας έχω παρουσιάσει μέχρι στιγμής!!Σκέφτηκα να σας μιλήσω για τις αγαπημένες μου beauty youtubers,για τα αγαπημένα μου beauty blogs αλλά και για τις αγαπημένες μου σελίδες στο facebook που ασχολούνται με την μόδα και την ομορφιά!!!



Ο λόγος που σκέφτηκα να το κάνω αυτό είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές αξιόλογες κοπέλες που πραγματικά κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά σε αυτό που ασχολούνται και θεωρώ ότι πραγματικά αγαπούν αυτό που κάνουν είτε πρόκειτε για video είτε ασχολούνται με blog είτε έχουν κάποια σελίδα στο facebook και θεωρώ ότι είναι όμορφο να τις αναφέρουμε έτσι ώστε να τις γνωρίσουν και άλλες κοπέλες που μπορεί μέχρι στιγμής να μην τις έχουν ανακαλύψει.Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι τα κανάλια youtube,τα blog και οι σελίδες στο facebook που δεν αναφέρω δεν σημαίνει ότι δε μου αρέσουν απλά είπα να κάνω μια επιλογή στα πιο αγαπημένα μου γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να φτιάξω μια τεράστια λίστα.


Προσωπικά θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλες τις κοπέλες που έχουν κάποιο κανάλι στο youtube ή κάποιο blog ή και μια σελίδα στο facebook και αγαπούν να μας παρουσιάζουν ότι έχει σχέση με την ομορφιά.Να πώ ότι καμία από αυτές τις κοπέλες δεν γνωρίζω προσωπικά και δεν είναι προσωπική μου φίλη (μέχρι στιγμής τουλάχιστον γιατί στο μέλλον ποτέ δεν ξέρεις) οπότε δεν κάνω κάποια προσωπική χάρη σε κάποια φίλη.

Επεδή ήδη είπα πολλά και ίσως να έχετε βαρεθεί ας ξεκινήσω με τις αγαπημένες μου Ελληνίδες youtubers.

Το πρώτο βιντεάκι που είδα πριν από πολλούς μήνες και είχε σχέση με την ομορφιά όπου με έκανε σιγά σιγά να βλέπω ακόμη περισσότερα τέτοια βιντεάκια και μελλοντικά να ασχοληθώ με το blogging
ήταν της αγαπημένης Πασχαλίας.Πολλές ήδη θα την γνωρίζετε και έχετε ήδη επισκεφτεί το κανάλι της

pasxi 1983: http://www.youtube.com/user/pasxi1983



Την συμπαθώ πάρα πολύ,δεν έχω χάσει ούτε ένα βιντεάκι της και την ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί χάρη στα φοβερά βιντεάκια της ανακάλυψα και τον χώρο του blogging με τον καιρό βέβαια.









Η επόμενη youtuber που λατρεύω τα βιντεάκια της και συμπαθώ και την ίδια βέβαια πάρα πολύ είναι η

Vassiliki Vsl: http://www.youtube.com/user/vassovs


Vassiliki Vsl
Δεν χάνω ούτε ένα βιντεάκι της και μου αρέσει πολύ γιατί με κάνει και εμπιστεύομαι αυτά που λέει στα review της.Να αναφέρω κιόλας ότι μου αρέσουν πάρα πολύ τα μακιγιάζ που κάνει.










Ακόμη μια youtuber που παρακολουθώ πολύ τα βιντεάκια της είναι η

Ioanna Samara: http://www.youtube.com/user/JianaStar

                                                   
Ioanna Samara
Πολύ ωραίο στυλάκι πολύ ειλικρινής και μου αρέσουν πολύ οι επιλογές της στα καλλυντικά!!Επίσης δεν χάνω ούτε ένα βιντεάκι της.










Ακόμη μια youtuber που παρακολουθώ το κανάλι της είναι η

Vana Papadopoulou: http://www.youtube.com/user/vanasuper
                                     
Vana PapadopoulouΕπίσης για την Βάνα θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ ειλικρινής σε αυτά που μας παρουσιάζει,είναι πολύ γλυκιά και μου αρέσουν πολύ τα μακιγιάζ που κάνει!!!










Η επόμενη youtuber που θα ήθελα να αναφέρω γιατί μου αρέσουν πολύ τα βιντεάκια της είναι η Αναστασία με το κανάλι της

Anastasia Wall: http://www.youtube.com/channel/UCEJ-Pi33pnIb-X_xoos3QzQ

Anastasia WallΗ Αναστασία μου αρέσει γιατί δεν κολλάει πουθενά,αν της αρέσει ένα προιόν θα το αναφέρει αν πάλι θεωρεί κάποιο προιόν αίσχος επίσης θα το πεί.Μου αρέσει που δεν τα βρίσκει όλα τέλεια απλά για να φαίνετε καλή.Μου αρέσει που θα επιλέξει και κάποιο λίγο πιο ακριβό προιόν αλλά και κάποιο πολύ οικονομικό προιόν ψάχνοντας την ποιότητα χωρίς να πληρώνει το όνομα.Θεωρώ ότι κάνει πολύ καλή έρευνα αγοράς και φυσικά μας το παρουσιάζει.
Επίσης να αναφέρω ότι το πρώτο μέλος στο blog μου ήταν η Αναστασία και θεωρώ ότι μου έχει φέρει γούρι.
Ευχαριστώ πολύ Αναστασία!!



Ας πάμε λοιπόν στα αγαπημένα μου blogs!!!!

Ενα blog που μου αρέσει πολύ είναι το

Blushing Love: http://www.blushingloves.com/
της Ειρήνης.Μου αρέσει πολύ η δουλειά που κάνει και που μέσα από τις αναρτήσεις της καταλαβaίνω πόσο αγαπάει το blog της.Ελπίζω να καταφέρω και εγώ κάποια στιγμή να γίνω μια τόσο καλή blogger όσο η Ειρήνη,με πολύ δουλειά βέβαια!!!Δεν θέλω να χάνω ούτε ένα post της!!
Blushing Loves



Συνεχίζω με το blog

Coral Blog: http://corallblogs.blogspot.gr/
της Κοραλλίας.Η Κοραλλία θεωρώ ότι κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο blog της και μου αρέσουν πάρα πολύ οι αναρτήσεις της.Μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που γράφει αλλά και οι φωτογραφίες που βάζει στο blog της!!Πάρα πολύ ωραία δουλειά!!

CorallBlogs


Επόμενο blog είναι το

Beauty Diary: http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/
της Αλεξάνδρας.Φοβερές εικόνες,φοβερά κείμενα και πάρα μα πάρα πολύ ωραίο blog.Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα για την πάρα πολύ καλή δουλειά που έχει κάνει.Πολύ αγαπημένο blog που μου αρέσει να παρακολουθώ.

..Beauty Diary..



Συνεχίζω με το

Sugar Queen by Letivaki: http://letivaki.blogspot.gr/
της Κατερίνας.Επίσης πολύ αγαπημένο και ξεχωριστώ blog,με πολύ ωραίες αναρτήσεις και φωτογραφίες.Μου αρέσει πολύ να επισκέπτομαι και να διαβάζω τα πολύ ενδιαφέροντα post της Κατερίνας.Πάρα πολύ καλή δουλειά.

Sugar Queen

Δεν θα μπορούσα βέβαια να ξεχάσω το

Diary of a beauty addict: http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/
της Ελευθερίας.Πραγματικά φοβερή δουλειά.Πολύ ωραία gadgets και πάρα πολύ ωραία διακόσμηση του blog.Οι αναρτήσεις της Ελευθερίας θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ ξεχωριστές και μέσω του blog της μου δείχνει πόσο πολύ αγαπάει την δουλειά που κάνει.

 Diary Of A Beauty Addict


Επόμενο blog που ανήκει στα αγαπημένα μου είναι το

Beautymagnets: http://beautymagnets.blogspot.gr/
της Δέσποινας και της Χαράς.Πραγματικά σε αυτό το blog χαζεύω με τις απίστευτες εικόνες.Τόσο καλή ανάλυση τόσο καλή επεξεργασία και πάντα μας παρουσιάζουν ένα τέλειο αποτέλεσμα.Κατατοπιστικότατα post με πάρα πολύ ωραία γραφή.Μακάρι με την πάροδο του χρόνου να καταφέρω και εγώ να έχω ένα τόσο όμορφο αποτέλεσμα στο blog μου.

Beautymagnets


Συνεχίζω με το αγαπημένο μου blog

my beauty map: http://mybeautymap.blogspot.gr/
της Βασιλικής.Ακόμη ένα πάρα πολύ ωραίο blog με πάρα πολύ ωραία διακόσμηση και για αυτό βέβαια το blog θα αναφέρω ότι έχει πάρα πολύ ωραίες και ξεχωριστές αναρτήσεις.Βασιλική μου πάρα πολύ ωραία δουλειά!!





Ακόμη ένα πάρα πολύ ωραίο blog είναι το

Sugar Beauty: http://zaxarikaiomorfia.blogspot.gr/
της Ζαχαρούλας.Ακόμη ένα πολύ όμορφο και ξεχωριστό blog με πάρα πολύ ωραία κείμενα και με πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις.Κατά την γνώμη μου το έχει διακοσμήσει πάρα πολύ ωραία!!
Πιστεύω ότι έχει κάνει πολύ ωραία δουλειά.

Sugar Beauty



Ας περάσουμε τώρα σε αγαπημένες μου σελίδες facebook.

~~Για τις αγαπημένες μου σελίδες στο facebook η επίλογη είναι με βάση το περιεχόμενο που μας παρουσιάζουν και με βάση το πόσο συχνά μου αποσπούν την προσοχή με αυτά που μας παρουσιάζουν όπως για παράδειγμα οι επιλογή των φωτογραφιών.Για αυτό τον λόγο δεν θα μιλήσω ξεχωριστά για κάθε μια σελίδα αλλά θα τις αναφέρω σε λίστα.~~

Once Upon A Time by Chryssa: https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Time-by-chryssa/578552528864260?fref=pb&hc_location=profile_browser

Once Upon A Time by chryssa

Amazing shoes and bags: https://www.facebook.com/amazing.shoes1.and.bags

Amazing shoes and bags

Beauty tips by Niki: https://www.facebook.com/BeautyTipsByNiki?fref=pb&hc_location=profile_browser

Beauty tips by Niki

Ffffamilyfashionfood_pasxi1983: https://www.facebook.com/ffffamilyfashionfoodpasxi1983?fref=pb&hc_location=profile_browser

Ffffamilyfashionfood_pasxi1983

Angel's & Nastazia's beautyst-Beauty and Style:  https://www.facebook.com/beautyandcosmetics.de

Angel's & Nastazia's beautyst - Beauty and Style


It's All About Beauty by marilliachoice1989: https://www.facebook.com/marilliaschoice1989

It's All About Beauty by marilliaschoice1989



Blushing Loves: https://www.facebook.com/pages/Blushing-Loves/245873212121200

Blushing Loves


Αυτές είναι η κάποιες από τις αγαπημένες μου youtubers,κάποια από τα αγαπημένα μου blogs και κάποιες από τις σελίδες facebook που αγαπώ πολύ!!Επαναλαμβάνω ξανά ότι είναι πολλά ακόμη κανάλια youtube που μου αρέσουν καθώς και blogs και σελίδες facebook απλά σήμερα έκανα κάποια επιλογή.

Ελπίζω να σας άρεσε το post μου,περιμένω τα σχόλια σας να μου πείτε και εσείς αν είναι και στα δικά σας αγαπημένα κάποια από τα παραπάνω.


                                                                   Φιλιά
                                                                   Μάρω

31 σχόλια:

  1. Aaaaaa ξέχασες εμένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
    αχχαχαχ πλάκα κάνω!!
    Συμφωνώ για τις παραπάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα δεν σε ξεχνώ ποτέ!!!!Έκανα απλά μια επιλογή!!!χιχι

      Διαγραφή
    2. koritsia eftiaksa k egw kanali sto youtube an sas endiaferei! comment,like kai subscribe gia na antallazoume apopseis :-) filakiaaa
      youtube channel : http://www.youtube.com/channel/UC_4SY--hBb0ggwZI21E-H5A
      facebook: https://www.facebook.com/pages/Flashing-Diaries/254218648090182
      instagram : http://instagram.com/ranylia

      Διαγραφή
  2. mmmmmmm πολύ ενδιαφερον post! θα επισκεφτω τις σελιδες να παρω ιδεες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου να τις επισκεφτείς και πιστεύω ότι θα τις αγαπήσεις και εσύ!!!

      Διαγραφή
  3. Χαιρομαι παρα πολυ που και το δικο μου blog ειναι στα αγαπημενα σου!
    Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
    Οσες bloggers και youtubers αναφερεις καθως και facebook σελιδες τις παρακολουθω και εγω!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου εμείς ευχαριστούμε για το πολύ ωραίο περιεχόμενο του blog σου!!!Kisses!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο άρθρο .Μάθαμε και άλλες σελίδες και blogs που δεν τα ξέραμε! Όσο για τις youtubers συμφωνούμε σε όλες !! Αν θέλεις μπορείς να ρίξεις μια ματιά και στο δικό μου blog http://fashionandbeautyandstyle.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολυ πολύ Μάρω μου για τα καλά σου λόγια!! Με έκανες πολύ χαρούμενη σήμερα με την εκτίμηση που μου δείχνεις!! Φιλια κ λατρεύω επίσης κ εγώ οσα blogs-yt channels αναφέρεις! ;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου με τόσο όμορφη δουλειά που κάνεις και πάλι τίποτα δεν είπα!!Είναι απλά η αλήθεια!!

      Διαγραφή
  6. Μάρω μου σ' ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ!
    Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα καθόλου και έτσι όπως διάβαζα αμέριμνη βλέπω το banner του blog μου! Χίλια ευχαριστώ και πάλι, μου έδωσες πολύ μεγάλη χαρά! Σε φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Κοραλλία μου σε ξάφνιασα??Χαίρομαι τόσο πολύ που χάρηκες!!!Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Μαρω μου σε ευχαριστω τοσο πολυ ^_^ η αληθεια ειναι πως και εγω δεν το περιμενα χιχι χαρηκα παρα πολυ ^_^ φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου χαίρομαι πάρα πολύ που χάρηκες!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρω μου σε ευχαριστω παρα πολυ..τι καλη.
    Αυτα τα καναλια που εγραψες και τα μπλογκ ειναι και δικα μοθ αγαπημενα..η πασχαλια ηταν η πρωτη που ανακαλυψα γιαυτο τξν αγαπω λιιιγο παραπανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου θα συμφωνήσω για την Πασχαλία και για εμένα ήταν η πρώτη που ανακάλυψα όπως ανέφερα και παραπάνω και για αυτό ξεκίνησα με την Πασχαλία γιατί υπάρχει μια αδυναμία λίγο περισσότερο!!

      Διαγραφή
  10. Megalh mou timh pou me sumperielaves stis agaphmenes sou!!!Xilia euxaristw pragmatika <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασχαλία μου ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω!!!Εξαιτίας σου ξεκίνησα το blogging και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό!!!Πραγματικά είσαι η αγαπημένη μου youtuber και κάθε μέρα ανυπομωνώ να δω αν έχεις ανεβάσει νέο βιντεάκι!!!

      Διαγραφή
  11. σε ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια !!! :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου εγώ σε ευχαριστώ γιατί μου έφερες γούρι!!!!

      Διαγραφή
  12. πάρα πολύ ενδιαφέρον ποστ, πολλά είναι και δικά μου αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και εγω οπως η Κοραλλια δεν περιμενα να βρισκομαι αναμεσα.σε ευχαριστω πολυ κοριτσι μου για την τιμη που μου κανεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς ευχαριστούμε για το πολύ όμορφο blog σου και για τις πολύ όμορφες αναρτήσεις που κάνεις!!!!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Σ'ευχαρηστω πολυ για τα καλα σου λογια ειμαι παρα πολυ χαρουμενη που η σελιδα μου ειναι μια απο τις αγαπημενες σου και ειναι μεγαλη μου τιμη..!!!! Και παλι χιλια ευχαρηστω..... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Time-by-chryssa/578552528864260

      Διαγραφή
    2. Κάνεις πάρα πολύ ωραία δουλειά Χρύσα μου και εμένα προσωπικά αυτή η δουλειά σου μου αρέσει πολύ οπότε δεν μπορούσα να μην την αναφέρω την σελίδα σου!!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ενδιαφέρον post σχεδόν όλες τις παρακολουθώ!Καινούργια στο θέμα blog αυτό είναι το blog μου http://gynaikabeauty.blogspot.gr/ μπορείς να μου δώσεις καμία συμβουλή;φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ ωραιο αρθρο και οι περισσοτερες που εδειξες ειναι και δικες μου αγαπημενες συνεχισε την ομορφη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή