Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

NIVEA Dry Comfort Plus Deodorant spray

Γειά σας κορίτσια μου!!!!!!!!
Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για ένα προιόν που με απογοήτευσε πολύ!!!!!!!!Είναι καθαρά η προσωπική μου άποψη,δεν σημαίνει δηλαδή ότι δεν ταιριάζει σε καμία άλλη κοπέλα απλά σε εμένα δεν ταίριαξε.Μιλάω για ένα αποσμητικό από την Nivea!!Είναι το Dry Comfort Plus Deodorant!



Είναι ένα αποσμητικό με σχετικά ουδέτερη μυρωδιά.Δεν είναι άοσμο αλλά δεν είναι και έντονη η μυρωδιά.Θα προτιμούσα βέβαια να έχει λίγο πιο έντονο άρωμα.Ένα πράγμα όμως που με είχε ενοχλήσει σε αυτό το αποσμητικό ήταν ότι μετά απο 2-3 λεπτά από την στιγμή της εφαρμογής του στην περιοχή της μασχάλης ένιωθα σαν μην φόραγα αποσμητικό!Ένιωθα το δέρμα μου πιο ξηρό και δεν ένιωθα την αίσθηση ''φρεσκάδας'' που δίνουν πολλά deodorant.
Το χειρότερο όμως για μένα είναι ότι μόλις έβαζα το αποσμητικό άφηνε πάνω στο δέρμα κάτι σαν ταλκ-πούδρα.Την πρώτη φορά που έβαλα το αποσμητικό δεν το ήξερα και πήγα εγώ με άνεση να το βάλω στην περιοχή της μασχάλης μου και δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το μπλουζάκι μου που ήταν και μαύρο.Φανταστείτε ότι δεν το είχα δει γιατί έτρεχα σαν τρελή να φύγω από το σπίτι να πάω στην δουλειά,κάνω και το λάθος από την τρέλα να φύγω και βάζω και στην περιοχή του στήθους πάνω από το μπλουζάκι και πηγαίνοντας με μια φίλη μου να πάρουμε το μετρό το είδε η φίλη μου και κορίτσια με το που αντίκρισα το μπλουζάκι μου ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί.Γεμάτο ταλκ!!
Βέβαια να πώ ότι ίσως να φταίει που είναι σε μορφή spray.
Έχω δοκιμάσει πολλά deodorant από Nivea σε roll on και είχα μείνει πολύ ικανοποιημένη,δεν ήταν από την σειρά dry comfort.Εαν το έχετε δοκιμάσει πείτε μου αν το έχετε πάθει.Εγώ πάντως αποφάσισα ότι πλέον θα αγοράζω μόνο αποσμητικά σε μορφή roll-on και δεν θα αγοράσω ξανα αυτό το προιόν.
Αυτά από εμένα,θα περιμένω τα σχόλιά σας και τις εντυπώσεις σας αν το έχετε ποτέ δοκιμάσει!

Φιλιά,
Μάρω!

4 σχόλια:

  1. Μόλις απέκτησες ένα καινούργιο μέλος!!!!Έχω δοκιμάσει τα roll on της nivea και τα θεωρώ πολύ αξιόλογα αλλά δεν αλλάζω τα dove που τα αγαπω!!!!!Έχω διαγωνισμό στο blog μου αν δέλεις πέρασε και ρίξε μια ματία(http://zoydaki1985.blogspot.gr/2013/10/blog-post_1841.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες λοιπόν στο blog μου Μαρία μου!!!!!!!Τα roll on τελικά τα προτιμώ και εγώ!!!!!Πολύ ωραίος ο διαγωνισμός σου!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. αυτο ακριβως επαθα και γω με το dove talco...γεμισα ασπρα παντου και οχι τιποτα αλλο δεν βγαινει και ευκολα..καλα αν φορας μαυρα την εκατσες..υπεροχο το μπλογκ σου

    vaso by mybeautymap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βασιλική μου!!!!Αστα τώρα αποφεύγω να το φοράω μόνο αμα τελειώσει το roll on που έχω τώρα το χρησιμοποιώ!!!

      Διαγραφή