Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

ERRE DUE Silky Eye Pencil

Εδώ είμαι και πάλι για να σας δείξω ένα μολύβι ματιών από Erre Due.Αυτό το μολύβι ματιών το είχε δώρο ένα περιοδικό οπότε είπα να μην χάσω την ευκαιρία να το έχω και εγώ!!!Είναι το ERRE DUE Silky Eye Pencil No:45




Αν και δεν φαίνετε πολύ καθαρά στην φωτογραφία το χρώμα του μολυβιού είναι χακί όπου έχει μεσα και ιριδίζον στοιχεία!
Κάποια πολύ θετικά στοιχεία που μπορώ να βρώ σε αυτό το μολύβι είναι ότι είναι μαλακιά η μύτη του μολυβιού και πραγματικά κατά την εφαρμογή του μολυβιού δεν γρατζουνάει το μάτι, αυτό το πρόβλημα το είχα συναντήσει παλαιότερα σε άλλα μολύβια ματιών διφόρων brands,απλώνεται το χρώμα από την μύτη του μολυβιού πραγματικά σαν χάδι.Ειλικρινά η αίσθηση κατα την εφαρμογή του προιόντος είναι πάρα πολύ καλή!!
Για το αν είναι σταθερό για πολλές ώρες πάνω στο μάτι αυτό δεν το ξέρω ακόμη για να σας πω γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές οπότε δεν έχω ακόμη βγάλει ένα πλήρες συμπέρασμα.
Την κανονική τιμή του δεν την ξέρω μιας και ήταν δωρο σε περιοδικό!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου