Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Help!!!W7 Africa Multi Bronzing Face Powder ή W7 Honolulu Bronzer

Γειά σας κορίτσια μου!!!!!!!
Σήμερα ήθελα να σας μιλήσω για κάτι λίγο διαφορετικό!!!Εδώ και καιρό σκέφτομαι να αγοράσω 2 προιόντα από w7!
Είδα ότι αγορά από w7 μπορώ να κάνω από http://www.eastendcosmetics.co.uk/.
Το θέμα όμως είναι ότι κάθομαι και τα κοιτάω και δεν ξέρω ποιό να διαλέξω!!!!Θέλω λοιπόν να μου πείτε την γνώμη σας!Εαν τα έχετε δοκιμάσει,ποιό σας άρεσε περισσότερο ή σε περίπτωση που δεν τα έχετε δοκιμάσει ποιό θα επιλέγατε να αγοράσετε?



Το πρώτο προιόν είναι το:

W7 Africa Multi Bronzing Face Powder




Και το δεύτερο προιόν όπου και αυτό είναι bronzer και πραγματικά και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ είναι το:

W7 Honolulu Bronzer




Έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους αλλά μου αρέσουν και τα δύο.Σκέφτηκα να πάρω και τα δύο μιας και είναι πολύ οικονομικά (κοστίζουν σε ευρώ 2.37 το καθένα) αλλά επειδή θέλω να πάρω και κάποια άλλα πράγματα που χρειάζομαι θα πρέπει να επιλέξω γιατί διαφορετικά αυξάνονται αρκετά τα έξοδα μεταφοράς.
Γι'αυτο το λόγο θέλω να μου πείτε την γνώμη σας γιατί εγώ πραγματικά δεν ξέρω τι επιλογή να κάνω!!!! Θα περιμένω τα σχόλιά σας!
                                                                         Φιλιά
                                                                         Μάρω

                      

13 σχόλια:

  1. Θα σου έλεγα το δεύτερο! Το πρώτο έχει shimmer από ότι βλέπω και δεν είμαι φαν των shimmery bronzers! Είναι όμορφα και τα 2 πάντως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το πρώτο πρέπει να έχει shimmer μέσα!!!Δύσκολη επιλογή!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω πάρει το Africa και μου αρέσει αρκετά!!!! Το χρησιμοποιώ ως ρουζ βασικά και λιγότερο ως bronzer... Και το δεύτερο φαίνεται τέλειο (αγαπώ το ότι είναι ματ), ο μόνος λόγος που δεν το πήρα είναι ότι δεν υπήρχε στο κατάστημα την ημέρα που πήγα, είχε μείνει μόνο το africa!!! Εγώ το αγόρασα περίπου 5 ευρώ οπότε τα βρήκες σε καλή τιμούλα...εγώ το καταναλωτικό πλάσμα δεν θα αντιστεκόμουν σε κανένα... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιό κατάστημα βρήκες αυτά τα προιόντα?Σε e-shop ή σε κατάστημα εδώ στην Ελλάδα?

      Διαγραφή
    2. Στον ''Χαρμάνη'' είναι στην Π.Ράλλη 76 παίζει να έχει και e-shop από ότι βλέπω ρίξε μια ματιά εδώ : http://www.harmanis.gr/index.php . Αν είσαι Αθήνα ρίξε μια ματιά στο κατάστημα ίσως βρεις καμιά προσφορά.. έχει συχνά διάφορες!!! ;)

      Διαγραφή
  3. Δεν εχω δοκιμασει καποιο, αλλα μαλλον το πρωτο μου κανει κλικ και ας μου αρεσουν τα ματ προιοντα πιο πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα 2..Οπότε μόνο με βάση την εξωτερική εμφάνιση θα επιλέξω το Νο 1 :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια μου ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!Οταν κάνω την αγορά και παραλάβω και την αγορά μου τότε θα σας δείξω ποιό επέλεξα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραιες και οι δυο. εχω φερει κι εγω στο καταστημα μου την honoloulou...φοβερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω και τις 2, και ελπίζω να είναι σύντομα!

      Διαγραφή
  7. Στην Θεσσαλονίκη θα βρείτε τα συγκεκριμένα αλλά και άλλα προϊόντα της W7 στο Beuty Spot, Κωνσταντινουπόλεως 20, ή στο eshop http://shop.b-spot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω δοκιμάσει και τα δύο αλλά προτιμώ το Honolulu το Africa θεωρώ ότι είναι ρουζ και όχι bronzer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή