Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Review Yellow Rose Hyaluronic mask & Garnier Pure Active Scrub.

Γειά σας κορίτσια μου!!!
Ελπίζω να είσαστε όλες πολύ πολύ καλά και να περνάτε τέλεια!Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για κάποια προιόντα που μου αρέσουν πολύ.Είναι προιόντα περιποίησης προσώπου και πιο συγκεκριμένα πρόκειται για ένα απαλό scrub καθαρισμού και για μια πάρα μα πάρα πολύ ωραία μάσκα προσώπου!
Τα προιόντα είναι τα εξής:





YELLOW ROSE HYALURONIC PEEL-OF MASK 
with Rose Petal




Πρότειτε για μια μάσκα προσώπου από την εταιρεία  Yellow Rose που αφήνει μια πολύ λαμπερή επιδερμίδα!Είναι μια ενυδατική και απαλυντική μάσκα προσώπου peel-off σε μορφή σκόνης όπου περιέχει Υαλουρονικό Οξύ και Ροδοπέταλα.Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος.Εγώ που έχω λιπαρή επιδερμίδα νιώθω ότι μου παίρνει όλη την λιπαρότητακαι και μου αφήνει μια ενυδατωμένη και φρέσκια επιδερμίδα!
Η εταιρεία αναφέρει πάνω στο προιόν ότι προσφέρει ενυδάτωση,λάμψη,φωτεινότητα και αφήνει στο δέρμα αίσθηση απαλότητας και φρεσκάδας.
Προσωπικά θα συμφωνήσω 100% και θα πω ότι αυτό που έχει σαν στόχο να κάνει το προιόν το πραγματοποιεί στο μέγιστο βαθμό!
Επίσης πάνω στο προιόν η εταιρεία αναφέρει ότι περιέχει Υαλουρονικό οξύ μικρού μοριακού βάρους (προσφέρει ενυδάτωση και αναζωογόνηση),φυσικά πέταλα από Τριαντάφυλλο,Νιακεταμίδιο (Βιταμίνη Β3-ενυδατώνει και καταπολεμά τις δυσχρωμίες ),Αλλαντοίνη και αντιοξειδωτική 
Βιταμίνη C.


Μου έχει μέινει λίγο προιόν αλλά μπορείτε να διακρίνετε τα πέταλα από Τριαντάφυλλο.Για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το προιόν θα πρέπει να αναμείξουμε 25gr σκόνης με 50ml νερό μέχρι να σχηματιστεί ένας ομοιογενής πολτός.
Πολύ αγαπημένο προιόν όπου σίγουρα θα αγοράσω πολλές φορές ακόμη μιας και μέχρι στιγμής θεωρώ ότι είναι η καλύτερη ενυδατική μάσκα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.Δεν θυμάμαι ακριβώς την τιμή αλλά στο περίπου πρέπει να έχει  γύρω στα 10-12 ευρώ.Να αναφέρω ότι το προιόν είναι 150gr.

GARNIER PURE ACTIVE FRUIT ENERGY

s

Όπως φαίνετε και στην φωτογραφία πρόκειται για ένα αναζωογονητικό scrub καθαρισμού όπου καθαρίζει και συσφίγγει τους πόρους και αφήνει λαμπερή την επιδερμίδα.Περιέχει εκχυλίσματα από Γκρειπφρουτ,ρόδι και Βιταμίνη C.Είναι προιόν για λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες.Η εταιρεία αναφέρει πάνω στο προιόν ότι μειώνει ορατά τις ατέλειες και επαναφέρει την υγιή λάμψη της επιδερμίδας.Η κρεμώδης σύνθεσή του περιέχει τα κατάλληλα συστατικά απολέπισης για την απομάκρυνση των ρύπων,καθαρίζοντας σε βάθος την επιδερμίδα,συσφίγγοντας τους πόρους και βοηθώντας στην προστασία της επιδερμίδας από την εμφάνιση των ατέλειών.Έχει μια πολύ ωραία φρουτένια μυρωδιά και είναι σε μορφή gel.



Πολύ ωραίο προιόν που το χρησιμοποιώ συνήθως 2 φορές την εβδομάδα
Πως χρησιμοποιείται;
Εφαρμόζουμε σε νωπό πρόσωπο.Κάνουμε απαλό μασάζ,επιμένοντας στο μέτωπο,τη μύτη και το πηγούνι.Αποφεύγουμε το περίγραμμα των ματιών.Ξεπλένουμε καλά με άφθονο νερό.Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση γιατί έχει μικρούς κόκκους αν και εγώ προτιμώ να το χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα.
.Προτιμώ επίσης να χρησιμοποιώ αυτό το προιόν και πριν από την εφαρμογή της μάσκας από Yellow Rose που είδατε παραπάνω.Πρώτα δηλαδή κάνω το scrub για να φύγουν όλοι οι ρύποι και μετά εφαρμόζω την μάσκα.
Μετά από την φαρμογή αυτών των προιόντων έχω μια πολύ λαμπερή επιδερμίδα!!!
Δεν θυμάμαι ακριβώς την τιμή του νομίζω γύρω στα 5ευρώ αλλά εγώ είχα πάρει την συσκευασία 1+1 δώρο που είχε πριν από αρκετό καιρό.
Αυτά από εμένα περιμένω τα σχόλιά σας,και οποιαδήποτε ερώτηση θελήσετε να μου κάνετε για τα προιόντα αυτά ή ίσως και για οποιοδήποτε άλλο.

Φιλιά
  Μάρω!






6 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε η μάσκα της Yellow Rose! Θέλω να την δοκιμάσω κι εγώ! Ωραίο ποστ! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το scrub το χρησιμοποιώ κι εγώ! Δεν ερεθίζει το δέρμα και είναι τέλειο για ελαφριά απολέπιση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως δεν ερεθίζει το δέρμα και είναι και ένας ακόμη λόγος που μου αρέσει πολύ αυτό το προιόν!!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια μάσκα!! Μου φάνηκε πολύ πρωτότυπο που έχει φυσικά ροδοπέταλα και είναι και peel off!!! Το scrub το χρησιμοποιώ κι εγώ αυτόν τον καιρό και μου αρέσει πολυ΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μάσκα είναι όντως τέλεια!!!Και έχει και πολύ ωραία μυρωδιά!

      Διαγραφή