Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Απογευματινό καθημερινό αγαπημένο μου μακιγιάζ!!!!!

Γειά σας ξανά....!!!!!!!!


Μιάς και νωρίτερα πήγα για ένα καφεδάκι με μια πολύ καλή μου φίλη είπα να σας δείξω το μακιγιάζ που έκανα!!Το μακιγιάζ μου ήταν πολύ ελαφρύ μιας και βγήκα απόγευμα με γήινες σκιές,μαύρο μολύβι ματιών και μάσκαρα μαζί με γήινο χρώμα κραγιόν και gloss.




Απ'ότι βλέπετε και εσείς είναι πολύ απλό μακιγιάζ,αν και να πω την αλήθεια από κοντά ήταν πιο έντονο ειδικά στα μάτια αλλά δυστηχώς στην φωτογραφία δεν φαίνονται όπως ήταν στην πραγματικότητα!!!









Γενικώς τις περισσότερες φορές αυτό το στυλ μακιγιάζ κάνω,στην δουλειά,σε κανα απογευματινό καφέ ή όταν πάω καμιά εκδρομή!!
Βέβαια σε βραδινή έξοδο θα κάνω πιο έντονα μάτια.αλλά σπανίος θα κάνω έντονα χείλη και ο
λόγος είναι ότι είναι σημείο του προσώπου μου
το οποίο θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να το τονίσω.


Φιλιά,
Μάρω!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο look! Και έχεις ωραία χείλη, γιατί να μην τα τονίζεις καμιά φορά? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!!!!!Άσχετο αλλά έχεις πολύ ωραίο όνομα!!!!Καμιά φορα θα τα τονίσω απλά δεν θέλω να φαίνονται υπερβολικά σαρκώδη!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ομορφο μακιγιαζ Μαρω μου εισαι μια κουκλα! Θα συμφωνησω πολυ σε αυτο που λες για τα χειλια και μενα γι αυτο δεν πολυ μου αρεσουν τα εντονα πανω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!Και εσύ προτιμάς να τονίζεις μάτια ε?????

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!Είναι πολύ απλό αλλά με κάνει να νιώθω όμορφα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή