Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

SEPHORA lipgloss review

Καλησπέρα κορίτσια!!!!!
Σήμερα ήθελα να σας δείξω ένα lipgloss το οποίο έχω αγαπήσει.Το αγόρασα από τα Sephora και κατευθείαν απ'ότι καταλάβατε το λάτρεψα!!!!!Είναι από τα καλλυντικά του Sephora όπου απ'ότι είδα έχει αρκετά μεγάλη συλλογή!!!


Απ'ότι βλέπετε είναι ένα ροζ χρώμα με κάτι σαν χρυσόσκονη στο εσωτερικό του!!!Άρα εάν σας αρέσει η ''χρυσόσκονη'' στα lipgloss τότε πραγματικά θα σας αρέσει πολύ!!!
Ενα αρνητικό που θα μπορούσα να βρώ είναι η μυρωδιά του όπου δεν είναι ακριβώς άσχημη απλά θα ήθελα να έχει μια καλύτερη μυρωδιά.Αυτό φυσικά το λέω λόγο του ότι υπάρχνουν άλλα lipgloss άλλων brands καλλυντικών τα οποία μυρίζουν πάρα πολύ ωραία!!!
Απ'ότι βλέπετε είναι ιριδίζον το gloss και κατά την γνώμη μου θέλει οπωσδήποτε κραγιόν από κάτω.Εγώ συνήθως φοράω ένα nude ματ κραγιόν και βάζοντας το lipgloss από πάνω νομίζω ότι δίνει πάρα πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!!!

Κάτι ακόμη που μου άρεσε σε αυτό το gloss είναι το απλικατέρ του!!!!Δεν έχω καταλάβει ακόμη το γιατί αλλά είναι διαφορετικό από άλλα που έχω χρησιμοποιήσει και με έχει εξυπηρετήσει κατα την εφαρμογή του lipgloss.



Το lipgloss αυτό κοστίζει γύρω στα 11.80ευρώ.
Μπορώ να πώ με σιγουριά ότι θα πάω να πάρω και άλλα προιόντα μακιγιάζ από τα Sephορα,να ομολογήσω ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει ξανά προιόντα μακιγιάζ Sephora αλλά έχω σκοπό να δοκιμάσω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου