Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Τάσεις μόδας για τα νύχια Χειμώνας 2014

Γειά σας κορίτσια μου!!!!!
Σήμερα καθόμουν και χάζευα διάφορα στο internet,τάσεις της μόδας,χτενίσματα που θα κυριαρχίσουν τώρα το χειμώνα του 2014,αλλά αυτό που μου τράβηξε την προσοχή μου είναι τα χρώματα και σχέδια που θα κυριαρχήσουν αυτό το χειμώνα στα νύχια.



Τονίζω ότι οι φωτογραφίες που θα δείτε είναι από το internet και σας τις δείχνω γιατί μου άρεσαν πάρα πολύ.

                                                                      1.Γήινες αποχρώσεις



^ Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λοίπουν τα γήινα χρώματα που αγαπώ πολύ απο απαλό μπεζ ή ζαχαρί μέχρι σκούρο καφέ.Βλέπετε στην πάνω εικόνα διάφορες γήινες αποχρώσεις όπου πιστεύω ότι ταιριάζουν στις περισσότερες αν όχι σε όλες!!!!

2.Μπορτνώ Απόχρωση


Άλλη μια απόχρωση βερνικιών που αγαπούν οι γυναίκες είναι οι κόκκινες και οι μπορντώ αποχρώσεις.Δεν μπορώ να πώ ότι είναι οι πιο αγαπημένη μου απόχρωση αλλά είναι πολλές οι φορές που έχω επιλέξει αυτήν την απόχρωση για τα νύχια μου.Θεωρώ όμως ότι είναι ένα χρώμα βερνικιού που ταιριάζουν σε όλες τις ηλικίες αλλά όχι σε πολύ μικρές ηλικίες πχ 18 και κάτω.


3.Σκούρες αποχρώσεις


Δεν ξέρω αν σας αρέσει αυτό το σχέδιο για τα νύχια σας αλλά εγώ μόλις το είδα το ζήλεψα!!!Έχει αποχρώσεις που αγαπώ πολύ και το θεωρώ πολύ γυναικείο.Έχω σκοπό αυτό το χειμώνα να πάρω τέτοια χρώματα βερνίκια και να προσπαθήσω να φτιάξω το μανικιούρ της πάνω εικόνας στα νύχια μου!!!Εαν τα καταφέρω να είσαστε σίγουρες ότι θα βάλω φωτογραφία να σας το δείξω.


4.Πράσινη σκούρα απόχρωση


Αν με ρωτάγατε πέρσυ θα σας έλεγα ότι αυτό το βερνίκι είναι πολύ έντονο για τα γούστα μου!!!Φέτος όμως δεν ξέρω γιατί αλλά μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το χρώμα και έχω σκοπό να πάρω κάποιο τέτοιας απόχρωσης βερνίκι.Εσας πως σας φαίνετε αυτή η απόχρωση??


5.Εντυπωσιακό μανικιούρ με γήινες αποχρώσεις

Εκπληκτικό μανικιούρ,αν και είναι έντονο για τα γούστα μου στην φωτογραφία όσο το βλέπω μου αρέσει πολύ,σίγουρα έχει αποχρώσεις βερνικιών που μου αρέσουν πολύ!!!!!!Γήινα και ζεστά χρώματα!!Έχω μια απορία όμως...εσείς θα κάνατε αυτό το μανικιούρ????Είναι πάντως πολύ ξεχωριστό και σίγουρα όλες θα κοιτάνε τα νύχια σας!!

6.Μαύρη απόχρωση

Μια απόχρωση που ταιριάζει κατά την άποψή μου σε όλες τις εποχές αλλά δεν ταιριάζει σε όλες τις γυναίκες .Θεωρώ ότι το μαύρο βερνίκι πρέπει να μπορούμε να το υποστηρίζουμε σωστά!!!Σας έχει τύχει ποτέ να δείτε μαύρο βερνίκι σε κοπέλα και να ξετρελαθείτε και να το δείτε σε κάποια άλλη κοπέλα και να μην σας αρέσει καθόλου?Σίγουρα πιστεύω ότι σε μια κοπέλα με φαγωμένα και ταλαιπωρημένα νύχια δεν θα ταίριαζε καθόλου το μαύρο βερνίκι!!Πιστεύω ότι ταιριάζει σε νύχια περιποιημένα και ούτε πολύ κοντά αλλά ούτε και πολύ μακριά,το πιο κατάλληλο μήκος πιστεύω ότι είναι αυτό που φαίνετε και στην φωτογραφία

7.Γαλλικό μανικιούρ

Το πιο αγαπημένο μου μανικιούρ και αυτό όπου κάνω τις περισσότερες φορές στα νύχια μου είναι το γαλλικό.Θεωρώ ότι δίνει πάρα πολύ κομψότητα και κάνει και τα χέρια να φαίνοντε πολύ όμορφα.Βέβαια και σε αυτή την περίπτωση τα νύχια πρέπει να είναι περιποιημένα για να φαίνετε ωραίο το γαλλικό.Πιστεύω επίσης ότι είναι ένα μανικιούρ όπυ δεν θα φύγει ποτέ από την μόδα και σίγουρα θα ακολουθήσω και αυτήν την χρονιά όπως και τις υπόλοιπες.

8.Και για να γελάσουμε και λίγο


Μετά από αυτό το μανικιούρ,μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook!!χαχα

Αυτά από εμένα θα περιμένω σχόλιο σας να μου πείτε και εσείς ποιά χρωματα προτιμάτε!!

Φιλιά
Μάρω






10 σχόλια:

  1. Όμορφα τα χρώματα και σχέδια! Αν δεν το έχω κάνει ήδη θα δοκιμάσω όσα μπορώ το χειμώνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίααααα!!!! Μου άρεσουν ιδιαίτερα τον χειμώνα τα σκούρα χρώματα!!! Τρελαίνομαι για μπορντό, μαύρο το λατρεύω, επίσης μου άρεσε το σκούρο πρασινάκι από essie (έχω ένα ίδιο από china glaze και δεν το έχω φορέσει ούτε μια φορά ,τώρα που το βλέπω θα πρεπε..)και φυσικά οι γήινες αποχρώσεις!!! Επίσης κάτι που μου αρέσει πάρα πάρα πολύ πέρα από αυτά είναι το σκούρο μπλε!!! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Άννα μου!!!!Ωραία επιλογή και το σκούρο μπλε!!!!!

      Διαγραφή
  3. Φοβερες επιλογες εχω θεμα με τα μανο δεν σταματαω να ψωνιζω :Ρ
    http://mairhxeno.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαιρη μου!!!!Από ότι είδα και στο blog σου,σου αρέσουν και τα εντονα χρώματα στα βερνίκια!!!!!

      Διαγραφή
  4. μου αρεσουν ολα!!! οι μπορντω αποχρωσεις ειναι all time classics...και ομως και οι καινουργιες τασεις ειναι υπεροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή