Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Τσάντες-ΤΑΣΕΙΣ ΜΟΔΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2014

Γειά σας κορίτσια μου!!!
Σήμερα θα δούμε τις τάσεις της μόδας για τις τσάντες για Φθινόπωρο 2013-Χειμώνα 2014!
Οι τσάντες είναι ένα αξεσουάρ που όλες αγαπάμε πολύ!Μια εντυπωσιακή αλλά και κομψή τσάντα μπορεί να ''απογειώσει'' ένα ντύσιμο!



Οι τάσεις της μόδας στις τσάντες για τον Χειμώνα 2014 συνδυάζουν την άνεση και την                       λειτουργικότητα σε συνδυασμό με την πολυτέλεια και την κομψότητα!Δίνουν στυλ και δημιουργούν   μια τέλεια εμφάνιση,δίνοντας στην γυναίκα την κομψότητα που αγαπά!Για φέτος οι σχεδιαστές μόδας
προτείνουν τσάντες μεγάλες σε μέγεθος αλλά και όμορφα μικρά τσαντάκια κυρίως για τις βραδινές μας εξόδους.Προτείνονται τσάντες με διάφορες διακοσμήσεις και διάφορα χρώματα όπου θα         μπορέσουν να ικανοποιήσουν και τις πιο απαιτητικές γυναίκες!Χρώματα που προτείνονται?Φυσικά το κλασσικό μαύρο,το καφέ,το μπεζ ,το γκρι,το μπορντώ,το κόκκινο,διάφορες αποχρώσεις του μπλέ αλλά και το σκούρο πράσινο.                                                                                                    
Ας δούμε λοιπόν ποιές είναι οι τάσεις της μόδας στις τσάντες για Φθινόπωρο 2013-Χειμώνα 2014. 

Η οίκος μόδας  LOEWE μας έδειξε και φέτος ότι αγαπά την γυναίκα παρουσιάζοντας τη νέα συλλογή σε τσάντες που πραγματικά όλες θα θέλαμε να έχουμε.Στην φετινή συλλογή πρωταγωνιστούν οι δερμάτινες τσάντες σε σκούρες αποχρώσεις.





                                       
Η γνωστή σε όλους μας Penelope Cruz μαζί με την αδερφή της Monica Cruz σχεδίασαν φέτος μια συλλογή από τσάντες για την LOEWE. Η συλλογή αυτή πήρε το όνομά της από τις αδερφές Cruz και έτσι πρόκειτε να γίνουν γνωστές με το όνομα: The Cruz Collection.Να αναφέρω ότι η σειρά αυτή έγινε σε συνεργασία με τον καλλιτεχνικό διευθυντή  Stuart Vevers. Βλέπουμε να κυριαρχεί το animal print αλλά και η μαύρη δερμάτινη τσάντα με διαχρονικό στυλ!



Φέτος θα δούμε πολύ και τσάντες με κροκό λεπτομέρειες όπου είναι μια από τις πιο hot τάσεις της μόδας όχι μόνο για τις τσάντες αλλά και για τα παπούτσια σύμφωνα με τους σχεδιαστές.Θα τις δούμε σε γήινα χρώματα όπως το camel αλλά και σε μαύρο.

Ο οίκος DIOR προτείνει τσάντες που ξεχωρίζουν!Τσάντες διαφορετικές μα πάρα πολύ όμορφες!Στην φετινή συλλογή του προτείνει μια σειρά από τσάντες όπου αποτυτώνει επάνω τους κάτι που αγαπάμε όλες μας!Την γόβα!!!!

Ο ίδιος οίκος φέτος μας προτείνει για τον Χειμώνα 2014 και γούνινες τσάντες όπου σίγουρα όλες θα λατρέψουμε!




Ας περάσουμε και σε έναν άλλο πολύ αγαπημένο οίκο μόδας!!!
MICHAEL KORS


Ο οίκος Michael Kors για φέτος μας δείχνει τι σημαίνει η λέξη κομψότητα!Στην πρώτη εικόνα βλέπουμε μια τσάντα σε μαύρη απόχρωση με εξωτερική τσέπη για μεγαλύτερη εξυπηρέτηση!Μια τσάντα απόλυτα ταιριαστή με το γκρι σε ίσια γραμμή παλτό!Στην δέυτερη εικόνα βλέπουμε μια τσάντα σε λίγο πιο ροκ διαθεση από τον οίπο Michael Kors με αλυσιδένιες λεπτομέρειες σε ασπρόμαυρη απόχρωση.

Πολύ οίκοι όπως και ο οίκος μόδας Dior όπως ανέφερα νωρίτερα προτείνουν φέτος τσάντες γούνινες!Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να σας δείξω μια τσάντα που εγώ λάτρεψα με το που την είδα!!!Για δείτε και εσείς!!!!

Ο οίκος Louis Vuitton μας παρουσίασε φέτος ένα νέο μοντέλο τσάντας σε γήινη απόχρωση όπου βέβαια δεν μπορεί να λείπει το μονόγραμμα του οίκου.Δείτε λοιπόν την παρουσίασει την τσάντας που προτείνει ο οίκος στην νέα κανπάνια του .



Ας δούμε τώρα μια πρόταση από τον οίκο MULBERRY.Ο οίκος MULBERRY προτείνει για φέτος τσάντες σε μια πιο ''αυστηρή'' εκδοχή και μια απόχρωση όπου πολλές γυναίκες προτιμούν,το μπορντώ-καφέ.

Βλέπουμε ότι για φέτος και ο οίκος Mulberry δίνει κάποιες πινελιές κροκό στις τσάντες του όπως και στα παπούτσια του. Προτείνει και αυτός ο οίκος τις μεγάλες τσάντες όπου ξεχωρίζουν ακόμη και σε ένα πολύ απλό total black ντύσιμο.

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η τάσεις της μόδας στις τσάντες για τον Χειμώνα 2014!
Σας φιλώ και περιμένω τα σχόλιά σας,να μου πείτε ποιά τσάντα θα κρατάγατε ή και ποιά τσάντα θα αποφεύγατε να κρατήσετε και φυσικά θα χαρώ πολύ να μου πείτε αν σας αρέσουν αυτού του είδους post που έχουν σχέση με την μόδα ή θα προτιμούσατε κάτι διαφορετικό!

Φιλιά
Μάρω









.

10 σχόλια:

  1. Μ' αρέσουν αυτά τα posts! Δεν είμαι girly girl οπότε προτιμώ τις τσάντες τύπου ταχυδρόμου αλλά μου αρέσει να παίρνω ιδέες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραια χρωματα και σχεδια!λάτρευω μαυρο με χρυσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή του michael kors είναι τέλεια.Μα γιατί να μην είμαι η Ωνάση;;Χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tzen μου αυτό το έχω αναρωτηθεί και εγώ.Ας είχα και τα μισά από την Ωνάση δεν θα με πείραζε..!!!!Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα κουκλιτσα!! ωραίο μπλογκ! σ ευχαρστώ για το σχόλιο σου στο δικό μου! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να είσαι καλά!Καλωσήρθες στο blog μου!

      Διαγραφή
  6. έχεις βραβειάκι μπες στο blog μου να το δεις :)
    http://magfav.blogspot.gr/2013/10/awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή