Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ANNIE nail polishes



Μα ποιό να επιλέξω,τόσα πολλά χρώματα!!Κόκκινες,κίτρινες,πράσινες,ρόζ,γκρι και γήινες αποχρώσεις,μια πάρα πολύ μεγάλη ποικιλία χρωμάτων σε βερνίκια νυχιών μας προσφέρει η εταιρία ANNIE.Πραγματικά δεν ξέρεις ποιό να επιλέξεις.Εγώ λοιπόν επέλεξα 4 αποχρώσεις.Είναι τα πρώτα 4 βερνίκια που αγόρασα από αυτή την εταιρία και σίγουρα δεν είναι τα τελευταία μιας και μου άρεσαν πολλά ακόμη!
Οι αποχρώσεις είναι οι εξής:







 Από αριστερά προς τα δεξιά πήρα την απόχρωση 41 όπου είναι ένα ροζ βερνίκι που πάει προς το φωσφοριζέ,δυστηχώς στην φωτογραφία δεν φαίνετε πάρα πολύ καλά η ακριβής απόχρωση,στη συνέχεια πήρα ένα γκρι βερνίκι όπου είναι η απόχρωση 76,πήρα ένα βερνίκι όπου είναι μια καφέ-πορτοκαλί απόχρωση και είναι ο αριθμός 62 και τελευταίο μια μπέζ γήινη απόχρωση όπου είναι ο αριθμός 358.
Για την τιμή τους μου αρέσουν πολύ αυτά τα βερνίκια,κοστίζουν μόνο 1 ευρώ και εγώ τα βρίσκω στο κατάστημα Τιτάν όπου βρίσκετε στο Αιγάλεο πολύ κοντά στο μετρό τς περιοχής (στάση Αιγάλεο).

Σίγουρα θα πάρω και άλλες πολλές αποχρώσεις,οπότε φαντάζομαι ότι σύντομα θα κάνω και κάποιο ακόμη αντίστοιχο post με νέες όμως αποχρώσεις!!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια απόχρωση από τα βερνίκια ANNIE;;Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάποιο;;

Φιλιά πολλά
Μάρω



5 σχόλια:

  1. πάρα πολύ ωραία, και για την τιμη τους είναι φανταστικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω 3 αποχρώσεις ένα μωβ ένα σομόν καλοκαιρινό ν 165 κι ένα λαχανί το οποίο είχε κάνει απο πάνω μία στρώση σαν γλίτσα μπλε και το πέταξα!Τα άλλα 2 πάντως ειναι μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία και τα 4! Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ακόμα τα βερνίκια τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σήμερα πήρα διάφανο βερνίκι από αυτή την εταιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχα βερνίκιααα!!! Απίστευτη σχέση ποιότητας-τιμής!!! Σε μένα διαρκούν και γύρω στις 6 μέρες! Έχω πάθει πλάκα! Απλά αργούν τόσο πολύ να στεγνώσουν!! Αλλά δεν παραπονιέμαι!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή