Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Φακοί επαφής από το lens4us.com+GIVEAWAY








Κορίτσια μου τι κάνετε?Σήμερα θα μιλήσουμε για κάτι λίγο διαφορετικό από καλλυντικά και από προϊόντα μακιγιάζ.Πριν από λίγο καιρό είχα την δυνατότητα σε συνεργασία με το online κατάστημα lens4us.com να επιλέξω κάποιους φακούς επαφής και όχι μόνο.

Αν και είχα αρκετά χρόνια να χρησιμοποιήσω φακούς επαφής-γιατί παλαιότερα δεν είχα πολύ καλή εμπειρία από φακούς-το τελευταίο καιρό ήμουν στην αναζήτηση φακών κατάλληλων για τα δικά μου τα μάτια που να μπορούν να με εξυπηρετήσουν έτσι ώστε να νιώθω άνετα όταν τους φοράω.
Στο online κατάστημα lens4us.com κατάφερα να επιλέξω πολύ εύκολα τους ιδανικούς φακούς επαφής για εμένα μιας και είχα να επιλέξω ανάμεσα στις καλύτερες εταιρίες που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες όλων των ανθρώπων.Μπορείτε να βρείτε εταιρίες όπως Cooper Vision,Alcon,Bausch & Lomb και Johnson & Johnson.Επιπλέον θα βρείτε φακούς ημερήσιους,εβδομαδιαίους,μηνιαίους,εξάμηνους,ετήσιους,φακούς έγχρωμους,ειδικούς για τον αστιγματισμό αλλά και πολυεστιακούς και φυσικά θα βρείτε και υγρά φακών επαφής για τον καθαρισμό των φακών.

Οι φακοί λοιπόν που εγώ επέλεξα είναι από την εταιρία Cooper Vision και είναι από την σειρά Biofinity.Είναι φακοί εκτεταμένης χρήσεων και πιο συγκεκριμένα είναι 6 μηνών και είναι ειδικοί για μυωπία.



Οι Biofinity είναι φακοί επαφής σιλικόνης υδρογέλης που συνδυάζουν την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και εξαιρετική διαπερατότητα από οξυγόνο.Δεν με κουράζουν καθόλου όταν εργάζομαι στον υπολογιστή και νιώθω σαν να μην φοράω φακούς.
Στο online αυτό κατάστημα θα βρείτε τις καλύτερες τιμές μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα και για αγορές άνω των 50 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Αν όμως θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα δεν έχετε παρά να δείτε το νέο μου video που σας μιλάω για το lens4us.com και για τους φακούς από την Cooper Vision.

Έχουμε όμως και Διαγωνισμό.....στο video που ανέβασα στο κανάλι μου στο Youtube θα μπορέσετε να μάθετε πως μπορείτε να πάρετε μέρος στο Giveaway...











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου