Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

RHYTHM & HEAT η νέα συλλογή από την CND




Αν και έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε μέσω του blog μου μιας και τα λέμε πιο συχνά στο κανάλι μου στο youtube σήμερα ήθελα να σου μιλήσω για κάτι πολύ....όμορφο.
Όλες μας αυτόν τον καιρό είμαστε στην αναζήτηση λαμπερών και άκρως καλοκαιρινών χρωμάτων για τα νύχια μας!

Αυτό μας το προσφέρει η CND με την νέα της συλλογή Rhythm & Heat. Θα βρεις χρώματα όπως ανοιχτό πορτοκαλί,κοραλλί,λαχανί και πολλά ακόμη έτσι ώστε να είναι τα νύχια σου πάντα περιποιημένα και με χρώματα που θα κλέψουν τις εντυπώσεις.

Η CND  εδώ και 37 χρόνια δημιουργεί συνεχώς καινοτόμα βερνίκια και προϊόντα ομορφιάς,τα οποία κυριαρχούν σε πάνω από 65 χώρες σε όλο τον πλανήτη. 
Με την σειρά VINYLUX Weekly Polish η CND μας υπόσχεται μεγάλη διάρκεια των βερνικιών της στα νύχια μας με αποτέλεσμα να έχουμε πάντα νύχια που ξεχωρίζουν...

Η ποιότητα των βερνικιών της CND είναι γνωστή.Από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι είναι από τα πιο αγαπημένα μου βερνίκια για πολλούς λόγους.
Ένας πολύ βασικός λόγος είναι ότι έχουνε πολύ καλή διάρκεια και αυτό σίγουρα θα εξυπηρετήσει την σύγχρονη γυναίκα που είναι πολυάσχολη.Σε αυτό βέβαια κύριο λόγο παίζει το Top Coat που κρατάει πολύ σταθερό το βερνίκι στα νύχια μας.

Τα βερνίκια που εγώ έχω δοκιμάσει από την συλλογή Rhythm & Heat και πραγματικά με άφησαν άφωνη και με έκανα να νιώσω ότι το καλοκαίρι πλέον έχει έρθει είναι οι: 

Shells in the Sand--ανοιχτό πορτοκαλί

Mambo Beat---κοραλλί

Sugarcane---λαχανί

Νομίζω ότι τα λόγια μπροστά στην εικόνα είναι απλά περιττά...
Τα χρώματα τα βλέπεις και εσύ...



Θυμίζουν καλοκαίρι,θάλασσα,διακοπές, βόλτες όμορφα καλοκαιρινά ντυσίματα με λαμπερά χρώματα..... Πλέον εγώ έχω τα ιδανικά βερνίκια νυχιών από την σειρά Rhythm & Heat 
για το καλοκαίρι και τις διακοπές μου.

Εσύ?....τώρα ξέρεις που θα τα βρείς!

Αν θέλεις και εσύ να κάνεις τις αγορές σου δεν έχεις παρά να επισκεφτείς το eshop της εταιρείας που είναι το https://www.creativegroup.gr/ 
Εκεί θα βρείς τα αγαπημένα σου βερνίκια στις καλύτερες τιμές!!!

Εμείς θα τα πούμε σύντομα...

Φιλιά
Μάρω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου